מרבית המגיבים טועים ומניחים שאם המאמר הופיע בעשירייה העליונה, מעל לאתר שהוא מקשר אליו, זה מעיד על המון "כח" למאמר ושרצוי מאד לנצלו. אבל יתכן וציוני הרלוונטיות של המאמר ושל האתר קרובים לאפס, עם טיפה יתרון למאמר - סימן מובהק לזירה שאיננה תחרותית.
אם כך הדבר, מיקום בעשירייה העליונה איננו פרס מטעם גוגל על איכות או "כח" יוצאי דופן - המיקום רק מראה שלכל שאר תוצאות החיפוש ציון רלוונטיות עוד יותר גרוע. לעומת זאת, בזירות תחרותיות, שבהן למאות ולאלפי תוצאות חיפוש ציוני רלוונטיות גבוהים מאד, בזכות השקעה מצטברת רבה בכמות ואיכות עבודת הקידום, המיקום בעשירייה העליונה מראה שתוצאת החיפוש זכתה להשקעה עוד יותר גדולה משל המתחרים.
אני ממליץ להמשיך ולהשקיע עבודת קידום באתר עד שיגיע למקום הראשון.