כל שינוי של אתר יהווה סיכון.
השאלה הראשונה היא למה לעשות את המעבר מ0, ולא לעשות עדכון על האתר הקיים למשל?
הדבר מספר אחד בהעברת אתר ישן לחדש הוא פגיע בקישורים, אם כתבה או אופציה כלשהיא עוברת לעבוד תחת URLים חדשים, זהו קטע קריטי.
נושא כזה יכל להיות מטופל למשל על ידי הפניות 301 מהכתובות הישנות לחדשות.
תבניות ותוספים שונים יכולים לייצר קוד אחר שיכל לשנות מאת את התנהגות האתר, במיוחד יש לשים לב לתאגי title ו h1 למשל.
האם למשל ההחלפה תהיה משמעותית שהתפריטים יזוזו וישתנו?
כאילו יש המון באתר חדש, כל שינוי יש לבדוק גם אם הוא "רק ערכת עיצוב".
ככל שהשינויים יותר קטנים יותר קל לבדוק ויהיה פחות השפעה.
למשל אם רוצים רק שינוי עיצוב שאפשר להשיג רק על ידי שינוי קובץ הCSS, הסיכוי להשפעה במיקומים על האתר היא קטנה מאוד ושמורה למקרי קצה של גדלים וצבעים קיצוניים שעלולים להיראות כספאם. (גודל טקסט פצפון, צבע טקסט וצבע רקע שכמאת זהים..)
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il