נתחיל.
1. חווית משתשמש, ברגע שלוחצים הזמן עכשיו זה סתם מפנה לאותו עמוד של BOOKING.com ומראה סתם פרטים כלליים על כל, אבל כל המלונות באילת וממש לא מה שרוצים להזמין.
2. נמשיך עם חווית משתשמש,
http://www.eilat-hotelz.co.il/contact/ זה כל כך בעיה ליישר את העמוד לימין ולהעיף את הקישור הלא נדרש הזה לוורדפרס?
3. יותר מדי קישורים יוצאים, לדוגמה
http://www.eilat-hotelz.co.il/restaurants/passador/, שהוא בכלל קישור DOFOLLOW לפי מה שראיתי, אין בעיה עם קישורים שכאלו, אבל אני במקומך מגוון חלק ומעביר ל NOFOLLOW.
תראה, אין לי מושג מה השוני בין האתרים, אבל אלו דברים שסתם במראית עין ראשונה הייתי משנה באתר הזה, כמו כן, אני אצא מנקודת הנחה לא מקצועית בכלל ואומר שהמונח "מלונות באילת" הרבה יותר תחרותי.
4. אני מניח שהרבה לא יאהבו את המונח שבחרתי "חווית משתמש", אבל הוא מקביל למונח "הגולש הרגיל", ול לפן המקצועי שיגדירו לו.
ההודעה הזאת, למי שמכיר אותי, לא באה הפעם "מטעם", יכולה להיות חציה שגויה, אבל היום הייתי "הגולש הרגיל", שאלו הם בדיוק הדברים שהוא נתקל בהם באתר ורצה שיהיו תקינים (למעט סעיף 3 אבל עליו דעותיי חלוקות בנושא, אני אישית לא נתקלתי באתרי לקוחות שהיו עם יתר קישורים יוצאים שלא הוסוו בקוד תכנותי כלשהו שהעלים אותם כקישורים יוצאים ישירים שכאלו).