הדבר הבסיסי ביותר שאתה אמור לתת דין וחשבון ללקוח כאילו זה המיקום, לאורך זמן אפשר לשים על גרף כדי להראות שהעבודה מפיקה תוצאות כלשהן.
לרוב מקדמים לא נכנסים לרמה הטכנית של לינקים למשל אלה אם זה לקוח גדול והנושא נדרש.
אם אתה עוזר לעסק עם דברים נוספים ומנהל אתר שלם ויכל להציג לו המרות כל שהן או משהו מה טוב.
בתא'כלס הלקוח רוצה לראות שיש התקדמות שהכסף שהוא נתן לך ייצר משהו עבורו.
ואתה אמור להשתמש בזה לשווק את עצמך כמה אתה עוזר לעסק, אם אתה חכם ויכל לתרגם את זה יותר ויותר פנימה, מה טוב. כלומר מקידום המיקומים-> תנועה->לידים->מכירות.
כי סופו של דבר העסק רוצה למכור שקח הוא עושה כסף ומרוויח ואם הוא הרוויח יותר ממה ששילם לך שווה לו להשאיר אותך ;).
אבל זה למתקדמים :P
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.com