◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
823 צפיות

איך נראה דוח SEO ללקוח אם ברצוני לדווח לו על עבודתי? מה צריך לכלול? - תודה מראש!

על ידי 260 צפיות

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עדיף להימנע מזה כי על כתיבת דו"ח חודשי אתה עלול לעבוד יותר מאשר על הקידום. אבל אם התחייבת, ציין בו שינויים במיקומים לביטויי המפתח העיקריים, תנועה ממנועי החיפוש וממקומות אחרים, החלטות שקיבלת בעקבות המעקב והמלצות לביצוע על ידי בעל האתר או מנהל האתר. כל זה תוך השוואה בין החודש האחרון לכל החודשים הקודמים שבהם אספת נתונים.
קולות
0
על ידי <רב סרן> 13.9k צפיות
הדבר הבסיסי ביותר שאתה אמור לתת דין וחשבון ללקוח כאילו זה המיקום, לאורך זמן אפשר לשים על גרף כדי להראות שהעבודה מפיקה תוצאות כלשהן.

לרוב מקדמים לא נכנסים לרמה הטכנית של לינקים למשל אלה אם זה לקוח גדול והנושא נדרש.

אם אתה עוזר לעסק עם דברים נוספים ומנהל אתר שלם ויכל להציג לו המרות כל שהן או משהו מה טוב.

בתא'כלס הלקוח רוצה לראות שיש התקדמות שהכסף שהוא נתן לך ייצר משהו עבורו.
ואתה אמור להשתמש בזה לשווק את עצמך כמה אתה עוזר לעסק, אם אתה חכם ויכל לתרגם את זה יותר ויותר פנימה, מה טוב. כלומר מקידום המיקומים-> תנועה->לידים->מכירות.

כי סופו של דבר העסק רוצה למכור שקח הוא עושה כסף ומרוויח ואם הוא הרוויח יותר ממה ששילם לך שווה לו להשאיר אותך ;).

אבל זה למתקדמים :P

אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.com

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
–3
שאלה נשאלה על ידי 24/07/15 על ידי rata10000 220 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 14/11/12 על ידי Dudi Tamir <סגן משנה> 2.4k צפיות
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 1/10/15 על ידי orieal 130 צפיות
2 תשובות
קולות
+1
...