גוגל מקומי חושב על הגולש המקומי, זה אומר כמה דברים ולפעמים תלוי נישה/מילה/הקשר
* מיקום פיזי
* שפת המקום
* קישורים מקומיים
מיקום פיזי אומר דברים שונים כמו:
* אם זה עסק פיזי הוא יכל להירשם ב google local ולהופיע עם מיקום ממש.
* אם זה אתר כללי, אז האם מהמיקום הפיזי הזה יש לו זמן טעינה סביר למשל. (מבחינתך זה בדרך כלל אומר אירוח מקומי בארץ היעד או במקום קרוב מספיק במונחי זמן תגובה..)
* כמו שנאמר ניתן לסמן את מיקום היעד של האתר ב webmaster tools.
שפת המקום אומר למשל אם אתה מנסה לקדם ב google.co.il וזה יהיה כתוב בספרדית יש פחות סיכוי שזה יופיע מאשר אתר שכתוב בעברית (נגיד לצורך העניין חיפוש מונח באנגלית שזה כללי, כדי לא לנקות צד במובן השפה בביטוי עצמו)
(שים לב למשל שבחיפוש שעולה לך ב google.co.il יש לך אפשרות לסנן את התוצאות לאתרים רק מהארץ או אתרים רק בעברית, זה נותן לך רמז לאיזה bias יש לתוצאות)
קישורים וקהל אומר שיש ציפיה מאתר בצרפת שיהיו לו קישורים מאתרים אחרים בצרפת ולא רק קישורים מאתרים בישראל, צריך להיות הגיון בקישורים ומבקרים נכנסים וכו'
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il