אחלה מיקומים ;).
זה מאוד תלוי בהתנהלות שלך וקצת בשגעונות של גוגל.
ברמת העיקרון, אתה לא מתחרה עם עצמך על אותה מילה אז לא כזה בעיה.
מה שכן אם אתה הולך על איזה שיטת קישורים אגרסיבית אפורה או משהו, אתה מציב את האתרים שלך בסכנה שכשאחד יחטוף מכה, כולם יספגו יחד.
יש כמובן פרמטרים נוספים לקישור האתרים כקבוצה מבחינת גוגל גם אם אין קישורים הדדים מבחינתם כמו האירוח/איפי, הבעלות ועוד.
אם היה לך אתרי תוכן שמועילים לגולש ועוזרים למישהו להתלבט בין חופשות במדינות השונות והיה תפריט שהוא קופץ בין מדיניות (העובדה זה דומיינים שונים לא מעניית כל כך) וזה היה שימושי לגולש הייתי ישר אומר לך לשים כי תרוויח מהסיכון הזה..
אופיר פטרושקה,
SEM Monitor - ארגז הכלים למשווק באינטרנט
http://semmonitor.co.il