◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
333 צפיות

עמודי מכירה דומים

על ידי 480 צפיות
שלום רב,
יש לי אתר תוכן גדול מאוד ויש בו 15 עמודי מכירה ש-80% מהטקסט שלהם זהה. אני דיי חושש שגוגל יעניש את האתר ולכן אשמח לשמוע את דעתכם המקצועית- האם כדאי לי לשנות את הטקסט הפנימי בכל עמוד או להסיר את הלינקים בכלי מנהל אתרים ולהכניס אותם בחזרה בעוד כחודש עם תוכן שונה?
או שיש לי אופציה נוספת?

2 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
 
Best answer
היי איתן הסרת הדפים והחזרת לא תעלים בעיה של תכנים משוכפלים.
באתרי מכירות לרוב ישנם קריטריונים נהדרים שיכולים לשנות את תיאורי המוצרים.
ובכך תוכל להפוך אותם לייחודים הן למנועי החיפוש והן למחפשים.
מספר קריטריונים לדוגמא:
-צבעים
-גדלים
-יצרנים
-דגמים
-יתרונות
-ועוד הרבה

בגדול חקור את המוצרים שלך וברר באיזה פרמטרים תוכל לגוון.

בנוסף תמיד מומלץ לספק במה לתכנים של הגולשים, טיפים, חוות דעת, תגובות וכו
חשוב שתדע שתכנים דינאמים מושכים את הגולשים לפעמים אפילו יותר מהמוצרים ועימם מושכים גם את מנועי החיפוש
על ידי 480 צפיות
תודה רבה מנשה. מקצועי כמו תמיד!
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ראיתי אתרים שדפיהם לא אונדקסו בגלל זה. תשקיע שעת עבודה בהסרת אותם 80% זהים מכל עמוד, ואז יהיה לך זמן להרחיב את תוכנו של כל עמוד, על פי מה שאתה סבור שיעניין את מבקריו הספציפיים. אם לא תמצא תוכן כזה, תשאיר בו את אותם 20% שיחודיים לו.
על ידי 480 צפיות
תודה על התשובה המהירה!

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 3/06/14 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
0 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 1/11/13 על ידי BlackBird 250 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/05/13 על ידי גל 120 צפיות
...