אם האתר פנה לשוק הישראלי בלבד, אז מדברייך עולה הרושם ששוק היעד מתעניין במידה מוגבלת במה שמוצג לו באינטרנט, וגם זאת בעיקר כדי לקבל רעיונות לקניית צעצועים. אבל את הרכישה בפועל הוא מבצע בחנויות הפיסיות, כי שם הוא מצפה לראות מבחר עוד יותר גדול, או שלשם הוא לוקח גם את הילדים שעבורם מיועדים הצעצועים, או מסיבה אחרת.
לא מובנת לי לכן השאלה "כיצד ניתן לבדוק סיכויי הצלחה לפתיחת חנות אינטרנטית?" אתה רוצה לפתוח עכשיו חנות נוספת, בתחום אחר, תוך נקיטת כל הצעדים הדרושים כדי להבטיח מראש שהיא תצליח?