אני חושב שאתה מחוצף. לא אתה, לא אני ולא מישהו אחר יכולים לדעת מדוע ירד מספר המבקרים היומי שלך על סמך הנתונים הדלים שהצגת. אפשרות אחת היא שאיבדת מיקומים בתוצאות החיפוש, אבל לא ניתן להתייחס אליה כי לא סיפקת נתונים. הצעתי אפשרות ("יכול להיות") למקרה שהמיקומים לא השתנו. אם היה ידוע לך משהו שמסביר מדוע לא יתכן שהאפשרות הזו (מיצוי שוק היעד) "משקפת מצב מציאות", היה מקום שתציג את המידע הזה, במקום לפקפק ברמת המקצועית של מי שמשתדל לענות גם למי שלא יודע לשאול.
התשובות פה ניתנות לשאלות שמוצגות באופן פומבי, השאלות נקראות על ידי כל קוראי מדור ה"שאלות והתשובות" והתשובות ניתנות גם הן לכל קוראי המדור, למרות שתמיד היה קורא יחיד ששאל את השאלה. אם בין המשיבים הקבועים והמזדמנים יש מישהו ששולל תשובה שניתנה פה, איש לא מפריע לו להסתייג ממנה בפומבי ולכתוב תשובה אחרת ואף הפוכה.
אז אם אתה רוצה לבחור את מי שמשיב לשאלותייך, תכניס את היד לכיס ושכור מומחה פרטי. וזכור שגם הוא, אם הוא מקצוען בניהול השיווק באינטרנט, ירצה לדעת האם ב-20,000 מבקרים לחודש לא מיצית כבר חלק גדול משוק היעד.
הערה לשאר הקוראים:
טעות נפוצה בקרב בעלי האתרים היא לחשוב שאם הם במקום הראשון לביטוי חיפוש שהכלי של גוגל מדווח שהוא נשאל 100,000 פעמים בחודש, אז צפויים להם 100,000 כניסות לחודש (יוניקים). הסיבה העיקרית לפער העצום בין מספר השאילתות למספר הכניסות בפועל הוא המספר הרב של חיפושי הסרק, ידניים ואוטומטיים (על פי ניסיוני, עד 85%). סיבה נוספת היא שהשואל יכול לשאול את אותו הביטוי הרבה פעמים במהלך אותו חודש, אבל להימנע מלהכנס, מסיבות רבות ושונות, לאתר מסויים שהוא כבר ביקר בו.