ככה מתחילים:
לאתר שלך יש תוכן בתחום כלשהו. קראי את תכני האתרים המתחרים ובדקי האם יש בתוכן האתר שלך ייחוד רב בהשוואה לאתרים המתחרים, שיגרום למבקרים להרבה יותר שביעות רצון מאשר מהביקור באתרים המתחרים. אם אין בו תוכן ייחודי כזה, דאגי שיהיה.
לאחר שיהיה בו תוכן ייחודי, כתבי או התקשרי לבעלי או מנהלי אתרים שהמבקרים שלהם עשויים להיות מעוניינים בקריאת התוכן הייחודי של האתר שלך, והציעי להם לקשר לאתר שלך לתועלת המבקרים שלהם. הקישור צריך להיות צמוד או מתוך טקסט שמסביר למבקרי אותם אתרים מה התועלת הצפויה להם מביקור גם באתר שלך. עשי את אותו הדבר גם עם בעלי ומנהלי בלוגים מקצועיים ואחרים שלמבקריהם תהיה תועלת מהביקור באתר שאת מקדמת. זה יבטיח לך תנועת מבקרים מרוצים דרך הקישורים וזה יקדם את האתר בתוצאות החיפוש, על חשבון אתרים שלא עושים את מה שגוגל ממליץ לעשות - שזה בדיוק מה שתיארתי לך פה.
אל תעשי קישורים רק כדי להראות לגוגל את קיומם של עוד קישורים, כי גוגל מפסיק בהדרגה להתייחס לקישורים מלאכותיים.