חבל שלא התייעצת לפני שהשקעת במיזם הזה. גוגל מצהיר מזה כמה שנים שאם יש בעולם 100,000 חנויות מסחר אלקטרוני באנגלית שמוכרות למשל ציוד צילום, ובכל אחת מהן יש דף שמוקדש לאותו דגם של מצלמה דיגיטלית של אולימפוס, וכל 100,000 הדפים הללו זהים, או כמעט זהים, כי כל מה שיש בהם זה תמונה של אותה מצלמה וכמה מילים המתארות את הספציפיקציות הטכנית שלה - אז אין שום תועלת לגולש מכך שגוגל יאנדקס את כל 100,000 הדפים הללו כפול 100,000 אתרים, ודי לו בשניים-שלושה מהם.