א. תנאי הכרחי לכך שדרך הקישור יגיעו אליך מבקרים מרוצים הוא שהקישור יצא מאתר שמבקר בו שוק היעד הספציפי של האתר שלך. אבל כאשר האתר שלך מוכר נניח כרטיסים למשחקי כדורגל בישראל, והקישור יוצא מאתר ברוסית של קוסמטיקאית שחיה ועובדת ברוסיה, התנאי הזה לא מתקיים, ולכן מדברים איתך על ה-PR הגבוה של הדף המקשר ועל כך שטקסט העוגן יהיה בעברית.
ב. גם אם לאחר חיבור הקישור הקנוי צפית בשיפור במיקום, אתה לא יכול לדעת האם הקישור הוא הסיבה לשיפור במיקום או שיש סיבה אחרת, כי אין לך גישה לציוני הרלוונטיות של הדף לפני ואחרי.