סביר להניח שלאחר כשנה וחצי שבה הדומיין הופנה לאתר אחר אתה תצליח לקבל בחזרה את ערך הקישורים שבנית לאתר בעבר.
אך מעבר לזה כל השאר מתחיל מאפס, התנועה לאתר תתאפס ותצטרך לבנות קהל גולשים מחדש.
כמו כן חשוב לבדוק אם תוכל להחזיר את התוכן שהיה באתר שלך בעבר.
אם לא נשאר תוכן מדובר בבעיה נוספת שכן תצטרך להזין את התוכן מחדש
בעצם אוכל לשקף לך מקדה שימחיש את תשובתי, נגיד חנות שפעלה בעבר נסגרה לשנה וחצי, האם תוכל לאמוד את הנזק?
אולי הלקוחות שמכירים את הטלפון ונתקלו בפרסומים קודמים יגיעו וירכשו את מה שאתה מציע להם.
אך את השאר אתה תתחיל מאפס כאשר אתה צריך לבנות קהל לקוחות מחדש.
אין ספק שמדובר בנזק אך דיי קשה לאמוד אותו.