◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
499 צפיות

מישהו יודע כיצד להטמיע את התג meta name="google-site-verification בוורדפרס?

על ידי 170 צפיות
על מנת שgoogle-bot יסרוק את האתר שנמצא בוורדפרס , הוא דורש ממני לשים את התג מטא הזה. איך אני עושה את זה?

2 Answers

קולות
0
על ידי <סרן> 7.5k צפיות
 
Best answer
הכנס במערכת ל "עיצוב > עורך" וכנס שם לקובץ header.php ושם תדביק את הקוד מתחת לתגית <header>

אם הוא באנגלית "Appearance > Editor"
על ידי 170 צפיות
תודה רבה ,
אך ישנה בעיה , כשהוספתי את הקוד מתחת ל-header הוורדפרס ביטל אותו לאחר שעשיתי עדכון, מה הסיבה?
קולות
0
על ידי 780 צפיות
ישנה דרך קלה יותר ופשוטה יותר מאשר להטמיע את הקוד.
אנחנו מדברים עם כלי מנהל האתרים נכון?
אם כן, במקום בו הוא נותן לך את הקוד, יש עוד 2 אפשרויות אחת מהן היא לקבל קובץ ולעלות אותו על גבי הFTP, לאחר מכן להיכנס לכתובת וללחוץ על "אמת", בחשבון הגוגל שלך (בכלי מנהל האתרים), עובד במהירות וייעלות.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,019 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 4/03/14 על ידי timalam 120 צפיות
1 תשובה
קולות
–1
שאלה נשאלה על ידי 27/12/11 על ידי noamflint <סגן משנה> 1.6k צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/11/12 על ידי lovehunter 120 צפיות
...