גוגל לא תמיד מציגים לגולשים את מה שהוזן להם בתג התיאור.
בחלק רחב מהמקרים גוגל דווקא מושך את התיאורים מתוכן הדף בהתבססות על מילת החיפוש של הגולש, ובוחר להתעלם מהמטה.
יתרונות תגית התיאור היא במשיכת הגולש, לדוגמא במקרה ותספק תיאור רלוונטי(ומושך) שיגנוב את הגולש אליך ולא למתחרים אין שום סיבה שלא תרוויח.
השאלה שהצגת דנה ביתרונות שילוב מותג האתר בתיאור, ואיננה רלוונטית לשאלתך.
תשובה נקודתית יותר תהיה דאג לתיאורי מטה שימשכו את הגולש, אך אין שום סיבה לתת להם משקל מיותר, עדיף שתשקיע משאבים בתוכן איכותי, יחודי ומרענן