◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
911 צפיות

דחיקת תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש בגוגל, כיצד?

על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
נערך על ידי
היי,
אני מעוניין לדחוק תוצאות שליליות אודות חברה שאני עובד איתה בעמוד הראשון של גוגל.
קראתי קצת בנושא Online Reputation Management במגוון אתרים וגם את מה שפבל כתב כאן באתר לפני כמה שנים ומה שהבנתי שצריך לעשות הוא לעלות את כמות התכנים החיוביים על השליליים.

יש ברשותי מספר רעיונות של תכנים ומהיכן להזמין אותם אך אני עדיין מנסה להבין כיצד אני בונה מערך הזרמת תכנים לטווח הרחוק ובאילו כלים אני משתמש בכדי ליצור מצב פחות או יותר אוטומטי של תוכן חדש וענייני שיעלה על כמות הכנים השליליים שמופיעים בעמוד התוצאות הראשון של שם החברה בתוצאות החיפוש.

מקווה לקבל את עזרתכם בעניין.
תודה מראש.

3 Answers

קולות
+1
על ידי 300 צפיות
היי,
כל הרעיון זה בעצם לקדם אתרים אחרים על חשבון התוצאות השליליות.
במידה והתוצאות השליליות הם מאתרי חזקים וסמכותיים (למשל אתרי חדשות וכו'), אז תהיה לך עבודה קצת יותר קשה והתהליך ייקח קצת יותר זמן.

מנסיון שלי עם פרוייקטיים כאלה, מומלץ להקים אתרים על דומיינים חזקים מראש. כמה דוגמאות:
wordpress.com
facebook (לפתוח דף ייעודי)
youtube (לפתוח ערוץ ייעודי ולשים בו קצת תוכן)
לגבי יוטיוב - ניתן גם ליצור סרטון חינמי בעזרת animoto.com
google+
בלוג של תפוז

ועוד כמה...
לאחר מכן יש לקדם נכסים אלו בדרך הרגילה שאתה מכיר...
אך יש מקרים בהם רק ההקמה שלהם תספיק, הכל תלוי בזירה הספציפית
אשמח לעזור אם יש שאלות נוספות

דניאל
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
היי דניאל ותודה על התגובה שלך.

לגבי פעילות ברשתות חברתיות יש לנו עמוד פייסבוק, טוויטר, גוגל+, יוטיוב ועוד מספר עמודים ברשתות חברתיות כאלו ואחרות שמוזנים בתוכן מקורי באופן שותף. את הפעילות התחלנו לפני משהו כמו חודשיים ואכן העמוד של Linkedin כן דורג גבוה אך השאלה איך אני יכול למודוד, לעקוב ולנתח בצורה הכי יעילה את הפעילות ברשתות חברתיות מבחינת צרכי ORM ולדעת האם היא אכן עושה את העבודה?

לגבי הקמת אתרים עצמאיים על דומיינים: מבחינה טכנית וכלכלית אין לי בעיה להקים גם עשרות אתרים אך השאלה שלי באיזה צורה אני צריך להציג את התוכן שם?
1. לדבר על התחום בו החברה עוסקת ולהזכיר את שם החברה בצורה עקיפה?
2. לדבר ישירות על החברה?
אני חייב לכלול את שם החברה במילת מפתח בתוכן שאני יצור בכדי לעלות את כמו התכנים החיוביים / ניטרלים ששם החברה מוזכר בהם על פני השליליים נכון?

הרי המטרה שלי היא לדחוק את האזכורים השליליים שעולים בתוצרות כאשר עושים חיפוש של שם החברה עליה אני "שומר".
קולות
0
על ידי 160 צפיות
בתוספת לתשובתו של דניאל,
במידה והתוצאות השליליות מגיעות מאתרים מובילים כמו YNET, גלובס וכדומה
הייתי ממליץ לך להשקיע מאמץ גם בעבודת יח"צ וניסיון להשיג מאמרים (אפילו בתשלום)
חדשים באותם אתרים.
אחרת יהיה לך מאוד קשה להוריד אותם למיקום נמוך יותר.
כמו כן תמיד אפשר לנסות להתקשר ולנסות להוריד את התוכן (מעטות הפעמים שזה אכן מצליח, אבל לפעמים זה הולך וזה חוסך הרבה עבודה.
בכל מקרה עליך להבין שמדובר בתהליך ארוך כי אתה לא מקדם כאן תוצאה אחת לעמוד הראשון אלא עשר תוצאות שונות...
קולות
+1
על ידי 180 צפיות
היי דניאל,
ORM זהו תחום מורכב מהרבה סיבות ולמרות שגם הוא מתבסס על עקרונות SEO, אי אפשר להשוות אותו לקידום אתרים "רגיל".
כמי שעוסק בתחום הספציפי הזה למעלה מ 5 שנים, אני יכול להגיד שהטכניקה משתנה בעיקר בהתאם לשינויי האלגוריתם של Google - אבל העיקרון נשאר זה: יצירת תוכן מאסיבי באופן עקבי ובתדירות גבוהה והפצה שלו בפלטפורמות עצמאיות ושיתופיות.
אני יכול להגיד לך שבעקבות עדכון פינגויין לדוגמא, צריך להסתמך כיום הרבה יותר על אתרים עצמאיים מאשר על פלטפורמות שיתופיות.
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
היי מאור,
שאתה אומר אתרים עצמאיים אתה מתכוון לאתרים שאך ורק בבעלות שלי? במידה וכן, להתחיל לבנות עכשיו מספר אתרים זה אפשרי מבחינתי אך מעניין אותי לדעת האם אפשר למצוא איזשהו קיצור דרך לדוגמה: לרכוש אתר סמכותי קיים באותו תחום ולהתחיל להזין בו תכנים לטובת האינטרסים שלי? האם זה יכול לזרז את העניינים?

אשמח אם גם תוכל קצת להרחיב בנוגע לפטלפורמות שיתופיות.
Q&A? Social Media? Forums? Blogs?

תודה מראש.
על ידי 180 צפיות
אתרים עצמאיים זה אומר אתרים בבעלות שלך עם דומיינים עצמאיים שמאוחסנים על שרת שיש לך גישה אליו.

אתה יכול לרכוש אתר סמכותי קיים באותו תחום, אבל קח בחשבון שלפרמטר של זהות בין ביטוי החיפוש לשם הדומיין יש משקל רב בעיני Google.
כלומר, יכול להיות שגוגל ידרג גבוה יותר אתר חדש שהדומיין שלו זהה לביטוי החיפוש (במקרה הזה - שם המותג), מאשר אתר סמכותי עם ותק, ששם הדומיין שלו אינו זהה לביטוי החיפוש.

פלטפורמה שיתופית לצורך ניהול מוניטין היא למעשה כל פלטפורמה שאתה יכול לפתוח בה עמוד פרופיל (עדיף כמובן שהוא יהיה ציבורי, עם URL ו- META TITLE ייחודיים שניתנים לעריכה) ולעדכן בה תוכן בצורה שוטפת.

יש רק בזירה המקומית והבינלאומית עשרות אלפי פלטפורמות כאלה, אבל קח בחשבון שבקמפיין ניהול מוניטין חשוב לבחור בצורה חכמה את הפלטפורמות לפי פרמטרים משתנים כמו חוזק בעיני גוגל, רלוונטיות למותג וכו'
על ידי
קודם כל תודה רבה על התגובה המורחבת, אני מעריך את זה.
אשמח אם תוכל להרחיב עוד קצת על בחירת פלטפורמה בצורה חכמה ואם תוכל להסביר לי כיצד ניתן למדוד חוזק בעיני גוגל זה יהיה מעולה ( :

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...