◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
1.2k צפיות

איך גוגל אוהב לקרוא את הURL

על ידי 150 צפיות
נערך על ידי
איזה סוג של כתובת של URL טוב לגוגל  - עם קו אמצעי (-) או קו תחתון (_) כמו בדוגמאות הבאות:

1. www.test.co.co.il/ברוכים-הבאים

2. www.test.co.co.il/ברוכים_הבאים

3 Answers

קולות
+1
על ידי <סרן> 7.5k צפיות
לא נראה לי יש הבדל בין "-" לבין "_" בקריאת הדומיין...
הבדלים שוליים בלבד

בנוסף, בסופו של דבר מה שחשוב זה המידע לגולש בדף ולא כתובתו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
האמת שאני די חולק על יוסי, בהתאם להמלצות מנועי החיפוש מומלץ לבחור במקו- ולא בקו תחתון, שכן קו תחתון מחבר את המשפטים והופך למילה אחת.
כאשר מקו מחלק את המילים
על ידי 560 צפיות
מהיכן ההמלצות אפשר קישור למקור?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא תמיד אפשר למצוא את המקור לגוגל יש עשרות ערוצים פעילים ולא ממש זכור באיזה מקור מדובר.
אמליץ לך לעיין בסרטון פה שירחיב אודות תשובתי
על ידי
מנשה שלום, לא הבנתי איך החלטת החלטה שכזאת. גוגל כל כך חמכים ויודעים לבדוק את איכות וטיב הטקסט אבל להבידן בין קו תחתון ובין מקו הם לא יודעים? לא נשמע לי הגיוני...

נ.ב. אנחנו נמצאים באתר שכל הכתובות שלו בכלל באנגלית והוא מקודם לא רע בעברי תבביטויים רבים.

מה ששוב חוזר ואומר, זה לא משנה כמעט, חשוב שהאתר יהיה רלוונטי לגולש, גוגל כבר ידע לתרגם את הכתובות לשפה הרצויה אם צריך
על ידי 560 צפיות
מנשה ענה על השאלה
"איזה סוג של כתובת של URL טוב לגוגל  - עם קו אמצעי (-) או קו תחתון (_) "
ואפילו הביא הוכחה לטיעון שלו, זה רק עוד פרמטר ממש ממש קטן, לא אומר שאם עשית מקו תחתון אתה צריך לרוץ ולתקן.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
כמובן הצגתי המלצה של מנועי החיפוש.
אינני החלטתי או קבעי שמדובר בפרמטר מנצח, ולא דנתי על השפעתו.

למרות זאת, אני מבחין שאתה מעלה נקודה מעוניינת אשר מציגה לנו שלמנוע החיפוש אין בעיה לזהות את שני הכתובות.

אך מצד אחר:
חיפוש של קידום-אתרים יציג תוצאות חופפות ל קידום אתרים.
כאשר חיפוש של קידום_אתרים יציג לך סט שונה של תוצאות.
כמובן שאין זה מעיד על הדרך שבה מתייחסים לכתובות, אבל בהחלט מציג קווי דימיון כאשר מדובר במילות מפתח בחיפוש
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
התשובה הנכונה היא: מה שנראה טוב יותר.

הסבר: כדי שיהיה הבדל משמעותי, צריכה להיות חשיבות גדולה ל-keyword in URL. נדמה לי שמי שעקב אחרי הפרסומים בנושא הזה בשלוש השנים האחרונות, יכול להסכים שכנראה המשקל של ה"סיגנל" הזה באלגוריתם מעולם לא היה גדול מאד ולעומת זאת הוא נחלש מאד בשנים האחרונות.

אנחנו גם יודעים שגוגל יודע להבין את הצורה ברוכים-הבאים, וגם את ברוכים_הבאים אבל גם את ברוכיםהבאים.

אנחנו גם יודעים שככל ש-URL הוא ארוך ומורכב יותר, הוא נוטה יותר להישבר כשמקשרים, להיות פחות ידידותי לגולש, ואפילו להשפיע על הביצועים והזחילה.

לכן, כלל לא בטוח שהשיקול העיקרי בבחירת מבנה ה-URL הוא הסמנטיקה שלו. בוודאי יש פחות חשיבות מה-title tag ומהאופן שבו הוא וה-description משפיעים על CTR בתוצאות החיפוש. שזה בדיוק המקום שבו ה-URL אמור להשתלב באלגנטיות, לא למשוך תשומת לב.

לכן, לדעתי, מה שיראה הכי טוב בתוצאות הוא מה שבסופו של דבר הכי ישתלם במונחים של קליקים, תנועה ולידים ובעקיפין גם בדירוגים.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,105 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/02/14 על ידי דיו 610 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/06/13 על ידי shaygen 310 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 31/05/13 על ידי shahaf platin 180 צפיות
...