התשובה הנכונה היא: מה שנראה טוב יותר.
הסבר: כדי שיהיה הבדל משמעותי, צריכה להיות חשיבות גדולה ל-keyword in URL. נדמה לי שמי שעקב אחרי הפרסומים בנושא הזה בשלוש השנים האחרונות, יכול להסכים שכנראה המשקל של ה"סיגנל" הזה באלגוריתם מעולם לא היה גדול מאד ולעומת זאת הוא נחלש מאד בשנים האחרונות.
אנחנו גם יודעים שגוגל יודע להבין את הצורה ברוכים-הבאים, וגם את ברוכים_הבאים אבל גם את ברוכיםהבאים.
אנחנו גם יודעים שככל ש-URL הוא ארוך ומורכב יותר, הוא נוטה יותר להישבר כשמקשרים, להיות פחות ידידותי לגולש, ואפילו להשפיע על הביצועים והזחילה.
לכן, כלל לא בטוח שהשיקול העיקרי בבחירת מבנה ה-URL הוא הסמנטיקה שלו. בוודאי יש פחות חשיבות מה-title tag ומהאופן שבו הוא וה-description משפיעים על CTR בתוצאות החיפוש. שזה בדיוק המקום שבו ה-URL אמור להשתלב באלגנטיות, לא למשוך תשומת לב.
לכן, לדעתי, מה שיראה הכי טוב בתוצאות הוא מה שבסופו של דבר הכי ישתלם במונחים של קליקים, תנועה ולידים ובעקיפין גם בדירוגים.