מנשה, אם המוצרים בכל קטגוריה הם דגמים שונים של אותו המוצר, יש טעם לרכז את המידע השיווקי בדף נפרד. אבל אם מדובר באתר שמוכר מוצרים מאד מגוונים, לא קיים מידע שיווקי אחיד שמתייחס למוצרים ולא רק למוניטין של העסק. הקריטריון צריך להיות לדעתי מענה לשאלה האם שוק היעד מגיע, למשל, לרכוש חלפים למחשב, או לבלות בחווית שופינג (שמלות לנשף סיום התיכון).
טיול לאורך רחוב מסחרי והתבוננות בחלונות ראווה היא חווית שופינג. אתר אינטרנט מאפשר הוספת טקסט ואמצעים אחרים כדי להעצים את החוויה, ולא כדי לגרוע ממנה. גוגל כבר לא זקוק לתגי מטא ולטקסט של 300 מילים כדי להבין לאיזה ביטויי חיפוש יש להציג את הדף. יש לי ספק רב האם למקדמי האתרים יש את ההכשרה הנכונה ליצירת חווית שופינג עדיפה על זו שבאתרים המתחרים. גם לסידור חלונות ראווה יש בעלי מקצוע, מומחים לכך.