אדסנס הוא האמצעי הכי יעיל להתאמה מירבית בין קהל המבקרים של האתר שלך לבין המפרסמים, כי גוגל עובד ליצור את ההתאמה המירבית.
את מקבלת מהמפרסמים, באמצעות גוגל, תשלום עבור הצגת מודעת הפרסומת. אם התשלום הזה מאכזב, וגם הגדלתו פי שניים נניח (בתמורה לעבודה הכרוכה בחיפוש אחר מפרסם ובמשא ומתן איתו) תאכזב, תוצאות הפרסום יאכזבו גם את המפרסם, והוא לא ימשיך לאורך זמן בהסכם.
לעומת זאת, אם התשלום מאדסנס הוא גבוה, זה בדיוק מה שיהווה נימוק מצויין לשכנע מפרסם לחתום איתך על הסכם שעוקף את אדסנס.