◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
373 צפיות

קמפיין אדוורדס - האם ציון איכות נמוך למילה שמביאה הכי הרבה קליקים תשפיע על כל הקמפיין?

על ידי 350 צפיות
נערך על ידי
יש לי קמפיין אדוורדס שיש בו מילת חיפוש בודדת (רלוונטית) שמביאה לי הכי הרבה קליקים, בערך שליש מסה"כ הקליקים. אבל למילה הזו יש ציון איכות נמוך (2) כנראה בגלל CTR נמוך (0.3%), וגוגל גם אומר שעבור מילה זו המודעה "מוצגת לעיתים רחוקות" - מה שאגב ממש לא נכון.

האם ציון האיכות הנמוך משפיע על כל הקמפיין? האם לבטל את המילה, ואת כל הקליקים שהיא מביאה, או להשאיר אותה?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
אני לא מנהלת קמפיינים, אבל ראיתי שלא קיבלת תשובות אז מידע כללי - התשובה היא כן. יחד עם זאת, אם המילה הזו חשובה לך, אולי תנסה לשפר את ציון האיכות בה? אולי על ידי אינסנטיב טוב יותר להקליק ומיקום גבוה יותר שיביאו לשיפור ה - CTR? האם המודעה ועמוד הנחיתה מספיק רלוונטיים לביטוי?

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 21/01/12 על ידי shairu12 310 צפיות
1 תשובה
קולות
0
...