כל מאמץ לקדם את המיזם שלו יבוא בהכרח על חשבון סיכויי ההצלחה של קידום המיזם שלך, ולהפך.
האגדה שבקידום אתרים אפשר להשקיע הרבה ולהרוויח הרבה אבל גם להשקיע מעט ולהרוויח מעט, היא אגדה בלבד. כפי שיכול לראות כל בר דעת שנכנס לתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי תחרותי, ורואה בצמרת תוצאות חיפוש אחדות שהצליחו לזכות יחד בקרוב ל-100% מהכניסות והמכירות, בעוד שאחריהן משתרך תור ארוך של מאות או אלפי תוצאות חיפוש שבעליהן נכשלו, וגם הפסידו את כל מה שהשקיעו.