עד עכשיו ניסיתי להבין. אבל עכשיו, לאחר שכתבת:
"האופציה לשימוש בהודעות לקידום עדיין קיימת, כי בין אם תרצה או לא, כשאתה מנסה לקדם אתר אתה בדרך כלל משתמש באותו תוכן"
ונראה לי שאני מבין יותר טוב, התגובה שלי באמת שלילית. הסיבה היחידה לכך היא לא עניין שבטעם אלא עניין שבעובדה: התגובה של הנהלת גוגל לתוכנה שלך היא מאד שלילית, דבר שעושה רושם שלא לקחת בכלל בחשבון.
אם עוד לא יצא לך לשמוע, דע לך שהנהלת גוגל מענישה אתרים שמשתמשים ב"שיטות קידום" שכאלה מאז "פינגווין 1" לפני שנה. אז איזו מילה טובה אפשר לומר, לאחר "פינגווין 2" על תוכנה שכל מה שהיא תעזור למקדם האתרים לעשות מעכשיו זה להשמיד את האתר שעליו הוא עובד?
אם אני טועה, יהיו ודאי חברים אחרים פה שיש להם דעה מנומקת אחרת.