טוב. אולי מישהו אחר יתן לך תשובה לרוחך.
המשך התשובה שלי מכוון, החל מנקודה זו, לכל הקוראים האחרים שמרבים לשאול פה את אותה השאלה:
אני מלמד מזה 15 שנים שקידום אתרים זה לא משהו שעושים לאתר, אלא משהו שעושים נגד (!) האתרים המתחרים. לא במונחים של לגרום נזק לאתר המתחרה, אלא במונחים של לנצח אותו בנקודות (!) במאבק על מקום בצמרת תוצאות החיפוש.
מאחר וקידום אתרים נועד לנצח את המתחרים הותיקים שבצמרת תוצאות החיפוש, אלה שניצחו עד עכשיו את כל המתחרים שהיו להם. ולכן, כמו בכל זירת מאבק, קידום האתר יכול להצליח או להיכשל, וברוב המוחלט של המקרים הוא נכשל. ולראיה: תוצאות החיפוש העליונות המעטות זוכות בכמעט 100% מכל הכניסות והמכירות, ואחריהן משתרך תור ארוך ומתארך של מי שניכשלו בניסיון לנצח את העליונים ולתפוס את מקומם.
הפעולה ההכרחית הראשונה שיש לבצע (וזאת "פעולת קידום" כי גבולות תקציב הקידום קובעים את הצלחת הקידום) היא לכן ללכת לבנק או למשקיע ולקבל מהם מימון כזה שיספיק להשגת הניצחון על המתחרים, במיוחד בזירה שהמתחרים בה ראויים (!), משמע כאלה שהעסיקו מקדמי אתרים מקצועיים (שהוכשרו במשך כ-10,000 שעות לימוד ותירגול) ומוכשרים, וגם היה להם את השכל והנחישות להקצות לאותם מקדמי אתרים מקצועיים ומוכשרים תקציב קידום שהספיק להשגת המקומות העליונים בתוצאות החיפוש, וגם הספיק כדי למנוע ממתמודדים חדשים, שאלפים מהם צצים מדי יום, מלהפיל אותם ממקומותיהם.