יפה. המדיניות הפנימית של הנהלת גוגל היא לא לשקר ביודעין, והם מקפידים על כך. מאט קאטס מרבה להתראיין לא כל כך בתוקף היותו מנהל מחלקת ההתנגדות לספאם אלא בזכות לשונו הרהוטה וכישוריו הדיפלומטיים יוצאי הדופן (באחד הפורומים, בתגובה שלי להצגת סרטון ארוך מאד שבו הוא התראיין יחד עם עובד בכיר אחר של גוגל, וכאשר ההוא דיבר מאט נראה צופה בו בדריכות יוצאת דופן, הצעתי לצפות שוב בסרטון יחד עם מומחה לשפת גוף).
ולהערתך: זה היה ראיון או סרטון? ואם זה היה ראיון האם למראיין ניתנה הזדמנות לשאול אותו האם הבעיה היא בעצם שקישור שקיבל ערך גבוה בזכות מכפלת הסתברויות שהוא איננו מלאכותי, עלול להפסיד את ערכו הגבוה בגלל שהוא מוכפל בנוסף גם בהסתברות הנמוכה שהוא לא נקנה בכסף?
ואולי כל זה כבר לא רלוונטי במסגרת שיטה חדשה שבה ערך הקישור נקבע רק על ידי שיעור השימוש בו ועל ידי רמת שביעות רצון המשתמשים מהביקור באתר המקושר, בין אם הוא נקנה בכסף ובין אם לאו.