◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
916 צפיות

קידום ללא החלפת קישורים?

על ידי 120 צפיות
לאחר שנה של עבודה עם מקדם אתרים גיליתי שלא בוצעה שום החלפת קישורים בטענה שזה כבר לא רלוונטי ועלול לפגוע באתר. כמו כן, לא מצאתי את עצמי בשום אינדקס שהוא טען כי הכניס את האתר אליו.
האם תקין? מרגישה ששמתי את כספי על קרן הצבי.
אודה לתגובתכם

4 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
ממש ממש לא!
קידום טוב לא מצריך החלפת קישורים
בעצם החלפת קישורים היא הדרך הפחות טובה ומקצועית לקידום אתרים

השאלה היחידה החשובה היא באיזה מיקומים את נמצאת במילים שקודמו

אני מעולם לא החלפתי קישורים וכל הקידומים במילים תחרותיות ביותר
במיקום 1- 5 בגוגל
על ידי 100 צפיות
אז זהו שהביטוי העיקרי והחשוב ביותר נמצא עדיין במקום מאוד אבל מאוד לא טוב ורחוק מאוד מהעמוד הראשון (למרות כל ההבטחות בעל פה כמובן)ולכן אני שואלת את עצמי על מה הוצאתי כל כך הרבה כסף...
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
מירבר, מי המקדם אם אפשר לשאול?
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
כמובן, מיותר לציין שחייבים לתאם ציפיות ולעשות חוזה -תמיד
אבל אני בטוחה שתלמדי את זה לפעם הבאה :) (כמו כולנו)

בכל מקרה, אשמח לעזור לך לבדוק את האתר והמילים (בדיקה חינמית)  את יכולה לשלוח לי הודעה למייל עם כתובת האתר, המילים ואם יש לך גיליון אנליטיקס ונראה במה מדובר

בכל מקרה, אחרי שנה את חייבת לראות שיפור משמעותי ביותר בכניסות / מכירות של האתר

בדרך כלל גם רוב המילים צריכות להיות במיקום טוב (כמובן עמוד ראשון) אלה אם כן מדובר במילים סופר תחרותיות
קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
בגדול - הוא טועה.
עדיין, ולמרות כל מה שאומרים וטוענים, החלפת קישורים (בצורה נכונה!) זה המתכון להצלחה. לפחות כרגע.
וכל מי שטוען אחרת פשוט טועה ומטעה.

אבל בואי לא נרוץ למסקנות...

האם את עוקבת אחרי הטראפיק באתר עם חשבון אנליטיקס? האם בפועל, היתה עליה בכמות הביקורים באתר? בכמה (אפשר לעלות גרף...).
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
ממש לא טועה.

הבעיה עם החלפת קישורים היא שאפשר בקלות גם להוריד אותם. ואם על זה מתבסס הקידום אז כל האתר נופל

דבר שני, בשביל החלפת קישורים לא צריך להיות מקדם אתרים - פשוט צריך להחליף קישורים  - אין בזה שוב דבר מקצועי

וכמובן, מה שחשוב בסופו של דבר היא כמות הכניסות לאתר והמיקומים בגוגל של המילים שקידמת - מאוד קל ופשוט לבדוק

אם את במיקומים טובים (או במיקומים שהובטחו לך) מה זה משנה אם היתה החלפת קישורים.
אם לא, יכול להיות שהוא פשוט מקדם גרוע (כמובן, בלי קשר אם השתמש בהחלפת קישורים או לא
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
אתה מוזמן לספק לנו case studies בכמות מספקת לקידום אתר מוצלח ללא בניית קישורים.

לינקים ואיכותם היו (וכנראה גם יהיו) המדד הכי טוב שגוגל יוכלו לשפוט אתר לפיו.

אבל בשורה התחתונה אני מסכים איתך - הכל שאלה של טראפיק. האם הוא השתפר, ואיך.
על ידי <סגן משנה> 1.4k צפיות
יש שני מדדים חשובים בקידום :

כמות כניסות לאתר (וכמובן שאר הפרמטרים הרלוונטים : אחוזי נטישה, עמודים ניצפים וכו')

ומיקום המילים בעמוד ראשון בגוגל

אין ללקוח שוב דרך אחרת לדעת אם האתר קודם גם אם נכתבו 1000 מאמרים והוחלפו 200 קישורים טובים - השורה התחתונה של הקידום
היא התוצאות !!!! (ממש לא משנה כמה קשה עבר המקדם אם אין תוצאות וכמה קישורים או מאמרים כתב)

בכייף הייתי מראה לך אם רק היה אפשר להעלות לכאן צילום מסך של אנליטקס
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ציפי,

החלפת קישורים, רישום במרבית האינדקסים, הפצת "מאמרים" מקשרים באתרי "מאמרים" שאיש לא קורא ושאר ההמצאות הישנות של מקדמי האתרים הם אכן פעולות שאסורות על פי "הנחיות גוגל למנהלי אתרים"  (https://support.google.com/webmasters/answer/66356?hl=iw) בהיותם ניסיון לתחמן את מנוע החיפוש על ידי קישורים "שאינם טבעיים". רק לפני יומיים סיפר פה מישהו (http://www.askpavel.co.il/qa/12996) איך האתר שלו, שיצר לו חלק ניכר מההזמנות לעבודה, נענש ועף מצמרת תוצאות החיפוש, כמו אלפי, ואולי כבר עשרות אלפי, אתרים נוספים בישראל.

מה עשה מקדם האתרים שלך במשך שנה, בגבולות הסכום שהקצבת לו מדי חודש, אינני יכול לדעת. את צריכה לשאול אותו ולספר לנו. יחד עם זאת, גם הטענה של loop שלאחר שנה את צריכה (!) לראות תוצאות, במונחים של מיקומים עליונים שמניבים כניסות ומכירות היא לא הגיונית – הרי אם 300 מקדמי אתרים מתחרים ביניהם להשחיל 300 אתרי לקוחות לתוך עשרת המקומות העליונים בגוגל לביטוי חיפוש נפוץ ותחרותי, המקומות שמניבים קרוב ל-100% מהכניסות והמכירות, רק 10 יצליחו ו-290 ייכשלו בהכרח! אבל loop מדבר אלייך כאילו כל ה-300 חייבים להצליח לעשות את הבלתי-אפשרי.

מה שמבחין בין מי שיצליח לבין מי שייכשל זה תמיד כמות שעות העבודה החודשית ואיכותן, והיא פונקציה של התקציב החודשי. אם רמת התחרותיות גבוהה ותקציב הקידום דל בהשוואה לתקציב המתחרים, כישלון הניסיון לנצח את המתחרים מובטח מראש.
על ידי
אתה צוחק, נכון?
האם יש מילה אחת לקידום או צמד, יש אלפי מילים - לא כולם מקדמים באותם מילים - צריך לעשות מחקר מילות מפתח ומקדם אתרים שיודע את עבודתו, עשה מחקר נכון ובדק איזה מילים מתאימות לקידום באתר כלשהו - יביא תוצאות.

כל 300 מקדמי האתרים האחרים צריכים לבדוק אם הם במקצוע הנכון ועל מה בדיוק משלמים להם.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני לא צוחק. כולם (כל ה-300) מקדמים באותם ביטויי מפתח, פחות או יותר, כי כולם עושים "מחקר מילים" על פי אותם "כללי אצבע" בלי להפעיל שיקול דעת. עד כמה שאני מבין, בתחום ניקוי השטיחים למשל אין התמחויות משנה כמו ברפואה, והשונות הקיימת מתייחסת רק למקום הפעילות של בית העסק.

עזיבה המונית של המקצוע התחילה רק בשנה האחרונה, כי עד כה מקדמי האתרים הצליחו לשכנע את לקוחותיהם לשלם להם עבור העבודה ולא עבור ההצלחה.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם המקדם הבטיח לך תוכנית כלשהיא או מסלול כלשהו, ואינך רואה שהוא עמד בהם, נסי לברר מה הוא כן עשה.
אם הובטח לך שהאתר יתווסף לאינדקסים ואין זה נעשה, אני דיי בטוח שיש בעיית אמון כלשהיא בינך לבין המקדם, ויש צורך לבדוק זאת.
השאלה אם זה תקין, זה יכול להיות תקין, ויכול להיות שלא, זה תלוי ההסכם ביניכם והאם המקדם עמד במה שהובטח לך.

המקדם אכן צודק שהחלפות קישורים יכולות לפגוע באתר, השאלה היא איזה תמורה כן ניתנה לך ומה הציפיות שלך(והאם הוא עמד בהם)
על ידי
בחוזה שלי מודגשת חשיבות החלפת הקישורים וחתמתי על על הרשות להחליף קישורים והכנסת האתר לאינדקסים.
כפי שכבר כתבתי החלפת הקישורים לא מצאתי את עצמי בשום אינדקס שהם ציינו שבו הכניסו את האתר בטענה "שלא מתחייבים לאשר את הבקשה".
מבחינת המיקומים, בביטוי העיקרי (הוא תחרותי) התחלתי במקום 33 והיום אני מתנדנדת בין מקום 25-28 האם זוהי התקדמות מספקת?
בזנבות הארוכים - בחלק מהביטויים כבר הייתי בדף הראשון וישנם כמה ביטויים "שהלכתי" קצת אחורה.
אומנם התקציב מלכתחילה לא היה גבוה אבל בכל זאת ציפיתי לתוצאות טובות יותר וכמו שכבר ציינתי, אני מרגישה די מרומה.
מכיוון שאני לא מומחית גדולה באנליטיקס, אשמח אם תסבירו לי איך אני יכולה לראות דו"ח של כל השנה אחורה כדי לראות את מס' הכניסות ואולי אוכל להעלות לכאן כדי שתגיבו.
מבחינת מכירות (חנות וירטואלית) אין שום עליה ואפשר לאמר שאפילו קצת פחות...
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
באנליטיקס בחלק העליון יש אפשרות לשנות את טווח התאריכים.

ואם הובטח לך אינדקסים והחלפות, ולא סופק לך כמובטח, כנל לגבי המיקומים שנראה שהובטחו לך ברמת החוזה, אם כך אמליץ ליזום פגישה עם נותן השירות ולבחון איך מתקדמים האללה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ציפי, האם נתת למקדם האתרים די תקציב (!) כדי שיצליח להעלות את האתר שלך ממקום 33 למקום 1 (או לפחות 5) נגד המתחרים (!) שגם הם רוצים להשיג את מקום 1 (או 5)? על פי דברייך סביר מאד להניח שלא. אז על סמך מה ציפית לתוצאות יותר טובות - הבטחה מפורשת של מקדם האתרים?

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,105 משתמשים

שאלות קשורות

...