ציפי,
החלפת קישורים, רישום במרבית האינדקסים, הפצת "מאמרים" מקשרים באתרי "מאמרים" שאיש לא קורא ושאר ההמצאות הישנות של מקדמי האתרים הם אכן פעולות שאסורות על פי "הנחיות גוגל למנהלי אתרים" (
https://support.google.com/webmasters/answer/66356?hl=iw) בהיותם ניסיון לתחמן את מנוע החיפוש על ידי קישורים "שאינם טבעיים". רק לפני יומיים סיפר פה מישהו (
http://www.askpavel.co.il/qa/12996) איך האתר שלו, שיצר לו חלק ניכר מההזמנות לעבודה, נענש ועף מצמרת תוצאות החיפוש, כמו אלפי, ואולי כבר עשרות אלפי, אתרים נוספים בישראל.
מה עשה מקדם האתרים שלך במשך שנה, בגבולות הסכום שהקצבת לו מדי חודש, אינני יכול לדעת. את צריכה לשאול אותו ולספר לנו. יחד עם זאת, גם הטענה של loop שלאחר שנה את צריכה (!) לראות תוצאות, במונחים של מיקומים עליונים שמניבים כניסות ומכירות היא לא הגיונית – הרי אם 300 מקדמי אתרים מתחרים ביניהם להשחיל 300 אתרי לקוחות לתוך עשרת המקומות העליונים בגוגל לביטוי חיפוש נפוץ ותחרותי, המקומות שמניבים קרוב ל-100% מהכניסות והמכירות, רק 10 יצליחו ו-290 ייכשלו בהכרח! אבל loop מדבר אלייך כאילו כל ה-300 חייבים להצליח לעשות את הבלתי-אפשרי.
מה שמבחין בין מי שיצליח לבין מי שייכשל זה תמיד כמות שעות העבודה החודשית ואיכותן, והיא פונקציה של התקציב החודשי. אם רמת התחרותיות גבוהה ותקציב הקידום דל בהשוואה לתקציב המתחרים, כישלון הניסיון לנצח את המתחרים מובטח מראש.