איכות הקישור נקבעה עד עכשיו אך ורק על פי תכונות הדף המקשר (כאשר גם "רלוונטיות" לדף המקושר היא תכונה של הדף המקשר). אינני מבין מדוע אתה סבור שמדידת נפח התעבורה דרך הקישור ורמת שביעות הרצון של מי שהשתמשו בו היא עניין לטווח הארוך בלבד, ולא מיושם כבר בתוצאות החיפוש למבחר גדול של ביטויי חיפוש, שעבורם גוגל ניסה ומצא שהחלפת שיטת הדירוג לא תעלה במקום תוצאות החיפוש שהיו בצמרת תוצאות חיפוש עוד יותר גרועות.
שאלתי אותך מה הם הפרמטרים שהמערכת של גוגל משתמשת בהם במאי 2014, והאם שיטת המדידה של Majestic SEO עדיין זהה, או לפחות קרובה, לשיטת המדידה של גוגל (אם היא היתה בכלל קרובה אי-פעם).
אפשר בהחלט, ונראה שיש לכך ראיות מוצקות, ששיטת המדידה והשקלול של Majestic SEO אפילו הפוכה לזו של גוגל, כי מה שנחשבים לקישורים איכותיים אצלם נענשים בפועל על ידי גוגל! איפה אתה מוצא אצלם למשל פרמטר כמו "טבעיות הקישור", שעל פי "הנחיות גוגל למנהלי אתרים" הוא פרמטר יוצא דופן שגורם לכך של"קישורים שאינם טבעיים" יהיה ערך 0 או אפילו ערך שלילי?
אני מסביר ומלמד מזה שנים רבות שאם יש לך משוואה בעלת 200 נעלמים (פרמטרים) ואתה יכול להציב ערכים מספריים רק בכ-35 מהם, לא התקרבת אפילו בצעד זעיר אחד לכיוון של הפקת "אסטימציה" (הערכה של טווח המספרים) שמהווה את פתרון המשוואה!
מקדמי האתרים מאמצים בחום את השימוש בכלים מופרכים (אולי משום שהשקיעו הרבה מאד כסף, או משאבי לימוד אחרים, כדי ללמוד את השימוש בהם), כי חסר למרביתם הכלי היחיד שאמור להיות מחובר להם בין האוזניים (מבפנים!) והוא חשיבה ביקורתית.
(ואגב, אם אתה רשום פה, אתה יכול להחליף את ה"אנונימי" בכינוי שלך פה, על ידי לחיצה על ה"אנונימי".)