אם תפני אותנו אל זירת החיפוש הרלוונטית, ללא ציון האתרים שאת מתייחסת אליהם, יהיה קל יותר לענות לך.
באופן כללי, אם מדובר בתחום מאוד נישתי, בייחוד אם האתר ישראלי ומלכתחילה השוק קטן יחסית, מיקומים גבוהים בביטויים שווליום החיפוש בהם זעום לא יניבו את התוצאה הרצויה.
כלל האצבע שהייתי דבקה בו במקרים כאלו, הוא מיפוי האתר ובחירה של 'סט ביטויים' עבור כל עמוד, כאשר כל 'סט' כולל ביטוי תחרותי אחד וביטוי נוסף, פחות תחרותי, שמכיל בתוכו את הביטוי התחרותי יותר.
לדוגמא: אם המוצר הוא צימרים רומנטיים בצפון, הייתי בונה את דף הבית כך שיהיה רלוונטי לשלושת הביטויים הבאים:
צימרים, צימרים רומנטיים, צימרים רומנטיים בצפון.
כך, למעשה, תוכלי להשיג תוצאות מהירות בביטויים הפחות תחרותיים (צימרים רומנטיים בצפון). לאחר שתבססי מיקומים בביטוי, הזה תוכלי להתחיל ולקדם את הביטוי 'צימרים רומנטיים' ובין לבין להעלות קישורים גם בביטוי 'צימרים'. כך שאולי בעתיד, אם תחליטי שאת רוצה להיות פורטל הצימרים הגדול בארץ ומוכנה להשקיע בכך - תהיה לך נקודת פתיחה טובה.