◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
461 צפיות

האם להימנע ממילות חיפוש בעלות נפח חיפוש נמוך?

על ידי 200 צפיות
נערך על ידי
האם להימנע ממילת חיפוש בעלת נפח חיפוש נמוך, גם אם היא רלוונטית למוצר?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
לא, ייתכן בהחלט שמחפשים אותה ואף מידי חודש אלא שמדובר כנראה בבודדים. אם היא רלוונטית מאוד ועשויה לגרום לפעולה שהיא מטרה באתרך, כדאי אולי לנסות. הייתי מנסה קודם במסגרת פרסום ממומן.

מה שכן, ייתכן שבגלל נפח החיפוש הנמוך, גוגל יבחר לא להציג את הפרסום...
האלטרנטיבה תהיה אזה בחינת החשיפה אורגנית(בתוצאות הרגילות ולא הממומנות של מנוע החיפוש) - במידה והביטוי אינו תחרותי מידי, אולי אופטימיזציה לביטוי בדף המתאים, תוכל לגרום לו להחשף במקומות הראשונים כך שתוכל לבדוק את ההנחה באמצעות בחינת הכניסות וההמרות לביטוי דרך גוגל אנליטיקס או תוכנת סטטיסטיקות אחרת. (כאשר הפרסום הממומן לא מאפשר)
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לדעתי לכל נושא ומוצר תוכל למצוא מילות מפתח שיספקו לך תנועה.
להימנע ממנה אין צורך אך אין סיבה לבזבז משאבים עבור הדירוג שלה....

אני עדין לא רואה סיבה להשקיע במילת מפתח שלא תניב לך תנועה כזאת או אחרת.
זה כמו שתרצה לפרסם מודעה בעיתון ללא מנוים\קוראים, לא חבל על המשאבים??
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אני מסכים עם איתן ולא מסכים עם מנשה. הכל תלוי ברווח על ההמרה. אם אתה מוכר וילות בטוסקנה ועל כל המרה אתה מרוויח 10,000 דולר, אולי מספיקה לך המרה אחת לחודש והיא לא תבוא כפי הנראה מביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה כמו "הזמנת פיצה".

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...