א. קישורים חיצונים לא פחתו בחשיבותם אלא נאסרים ממש, ואתרים שקודמו בעבר בעזרת קישורים נענשים ועפים מצמרת תוצאות החיפוש.
ב. "מאמרים" באתרי "מאמרים" ובאתרים אחרים לא נועדו לספק חומר קריאה אלא להוציא מהם קישורים מתוך טקסט רלוונטי כביכול. "מאמרים" בתוך האתר שמקדמים נועדו לנפח באופן מלאכותי את תוכן האתר, מתוך אמונה שגויה שגוגל מתרשם מזה.
ג. מה פירוש "איך לבצע את הקידום פיזית"? קרא שוב את ההנחיה של גוגל (
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) שמתארת את מה שצריך לעשות עכשיו כדי לקדם את האתר בדירוג תוצאות החיפוש:
"באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם"
ותראה שלא מדובר בכלל על פעולה טכנית או "פיזית" אלא על עבודה (ויכולת) להשפיע על רצון (!) משתמשי גוגל כדי שיעדיפו להשתמש באתר שלך על חשבון רצונם להשתמש בתוצאות החיפוש המתחרות. חשוב במונחים של פרסומת מוצלחת בטלוויזיה בהשוואה לפרסומת הרבה פחות מוצלחת - לשתיהן ביטוי "פיזי" זהה (ואולי אפילו "תוכן" זהה!) - מין מערכון קצר - אבל לכל אחת מהן רק "ליהוק" שונה (גידי גוב לעומת שחקן אחר בפרסומת של בזק) או "ביצוע" שונה (גידי גוב ביום פחות מוצלח על סט הצילומים).