◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
5.8k צפיות

מה הן פעולות הקידום שגרמו לדף הזה להיות מוצג בגוגל במקום השלישי?

על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
(נא לקרוא קודם עדכון מ-2016\03\15 בתחתית הדף הזה)

קיימתי היום שיחת טלפון ארוכה עם ידידי בועז ששון, מקדם אתרים ותיק שעבד אצלנו לפני כעשר שנים. בסוף השיחה, כדי להמחיש לו טענה בויכוח, שאלתי אותו מה הן פעולות הקידום שבוצעו כדי לגרום למערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל להציג את
https://www.sherrihill.com/prom-dresses במקום השלישי לביטוי [prom dresses 2016] בגוגל העולמי באנגלית, דרך פרוקסי של ארה"ב, ושימו לב - 2016 ולא 2015.

האם מישהו יודע?
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
זה מבחן אמריקאי או ניחושים?   חייחח

אתה צריך לפרט על שיטות העבודה ולאפשר לנו לזהות, שיטות לגיטימיות ופסולות..
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
עמית, זה לא מבחן אמריקאי, ומדובר בזירה סופר-תחרותית בקנה מידה עולמי, למרות שהיא עונתית. כל הבנות בשנה האחרונה בתיכון בארצות דוברות אנגלית (יותר ממיליון בנות רק בארה"ב) מבקרות בצמרת תוצאות החיפוש של גוגל וגם רוכשות איפהשהו את המוצר - שמלה לנשף סיום התיכון. זהו שוק מתחלף אבל הומוגני מאד, שקונה את שמלת הנשף במאות מיליוני דולרים מדי שנה (רק בארה"ב, ובסכום נוסף בשאר העולם), והאסון הגרוע ביותר שיכול להתרחש הוא ששתי בנות יגיעו לנשף עם שמלה זהה.

למה לדעתך אני חייב גם לשאול את השאלה וגם להשיב עליה פה? מה עוד שלא מדובר בשאלה אלא בחידה, ואני משקיע עוד ועוד שעות עבודה לשכלול ולניסוח הפתרון. מי שסבור פה שגם הוא יודע דבר או שניים בקידום אתרים, שיואיל גם הוא לנסות ללמוד מהצלחתו של מי שהביא את הדף הזה למקום השלישי ושישתף את הקוראים, שיאלצו כפי הנראה ללמוד מחדש איך לקדם אתרים ואיך להשתמש בכלים שנועדו לסייע להם.

אבל אפשר בהחלט שלא הבנתי את כוונת התגובה שלך.

6 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי עמנואל,
אעבור על מספר נקודות דיי יבשות שקל יותר "לנחש" ולשערך:
*נראה ששיחקו שם עם הפניות, מספר דומיינים מפנים ב 301 לאתרmerleshop.com erledresses.com merledress.com חלקם עם אנקורים ברוסית
*בגדול לאתר יש אחלה פרופיל קישורים (בבדיקה מזורזת ושטחית לא מצאתי קישורים מניפולטיבים)
*בפן הטכני מצאתי שהטיפול בתגיות המטה באתר דיי מתקדם ואיתו גם הנגשת המדיה (תגיות אלט) מבנה הכתובות, ההאדרים והכותרות בפן הטכני נראה שמתחזקים את האתר נהדר
*מבחינת תוכן מצאתי שהאתר עשיר בתכנים וכנראה עונה על הצורך של המחפשים (או על ה intent)

כמובן שחשוב לציין שכל הנקודות הללו דיי חסרות ערך משום שהאתר יכול להופיע למעלה רק כי המתחרים שלו עבדו בצורה שגויה או שפשוט לא מספקים מספיק ערך למחפשים
מקווה שזה סיפק לך מענה לשאלה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
תודה מנשה, אבל לא הבנתי מה שייך לכאן האתר merledress.com ובעיקר לא הבנתי מה בכל מה שתיארת גורם לדף להיות מוצג בצמרת תוצאות החיפוש לביטוי החיפוש המסוים [prom dresses 2016] (האם קיים  קישור נכנס שזה טקסט העוגן שלו?).גם לא שאלתי למה הוא במקום השלישי ולא במקום 2 או 4 או 60.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
ביקשת "פעולות SEO" הצגתי לך מספר פעולות על בסיס שיערוך.
לא נאמר כן שזה מה שגרם לדף לזכות ב #1
לא מצאתי טקסט עוגן כזה, והאמת לא חייב שהיה.

האתר השני הוא אתר שמקבל קישורים ומפנה לאתר
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אולי לא הייתי מספיק ברור: האם מצאת פעולת SEO או פעולת קידום שבוצעה כדי לקדם את הדף באופן ספציפי לביטוי המפתח [prom dresses 2016] ?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא..............
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אז איך אתה מסביר את זה?

כל מקדמי האתרים שאני מכיר, אישית או באמצעות קריאה של מה שהם כותבים בפורומים המקצועיים, בטוחים במאה אחוז שדרושה פעולה מסויימת כדי לגרום לגוגל להציג דף אינטרנט עבור ביטוי חיפוש נתון, ואם מקדם האתרים לא ביצע את אותה פעולה לא יתכן שגוגל יציג את הדף בתוצאות החיפוש לאותו ביטוי חיפוש! הם גם סבורים שזו ההצדקה העיקרית להעסקתו של מקדם האתרים, וזו גם ההצדקה לבקשה ולפרסום של צ'קליסט לביצוע עבודת קידום אתרים (שכולל תמיד "מחקר מילים").
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא יודע אם זכור לך אינני ממש מאמין במילות מפתח, ההסבר שלי הוא שמדובר בהבנה סמנטית של מהות התוכן באתר והתאמה למטרת המחפש
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתה הוא היוצא מן הכלל. האם לדעתך במקרה הזה מדובר בהתאמה ספציפית למחפש הספציפי או בהתאמה לכלל אוכלוסיית המחפשים?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
כמעט כל שאילתה מציגה תוצאות מותאמות אישית, אבל אם מדובר ביותר מגולש 1 אז אפשר להסיק שמדובר בכלל אוכלוסיית המחפשים
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני מבין שב"תוצאות מותאמות אישית" אתה כבר לא מתכוון רק למה שהגולש הספציפי (וכל אוכלושיית משתמשי גוגל שמתנהגת כמוהו) העדיף למצוא בתוצאות החיפוש בעבר (כי שאלתי את ביטוי החיפוש הזה בפעם הראשונה בחיי רק לפני כשבועיים) אלא מותאמות אישית על פי הערכה (!) של מערכת דירוג תוצאות החיפוש מה הוא היה רוצה לראות היום, ללא כל קשר לתוכן עבודת הקידום שבוצעה לדף.

אחזור על מה שלמדתי מהמקרה הזה לתועלת שאר הקוראים: הממצא  הזה מפריך (!) את האמונה הרווחת בקרב מקדמי האתרים (למשל: http://www.askpavel.co.il/blog/on-page-checklist) שכדי שדף אינטרנט יוצג על ידי גוגל בדף תוצאות החיפוש לביטוי [prom dresses 2016] מישהו היה חייב (!) לבצע "פעולת קידום" הכוללת  שימוש במילים [prom], [dresses] ו[2016] (סדר המילים איננו חשוב והמרכאות המרובעות רק מציינות שמדובר במילת\ביטוי מפתח ללא מרכאות כפולות). למיטב ידיעתי, כל תוכניות הלימוד לקידום אתרים מבוססות על האמונה הרווחת.

מאחר וכך, הממצא הזה גם מפריך ומייתר (!) את השימוש בכלים שמתיימרים לסייע למקדם האתרים "לנתח" את מה שעשו מקדמי האתרים של תוצאות החיפוש המתחרות שבצמרת תוצאות החיפוש.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
התכוונתי לשניהם.
והעובדה שחיפשת אותו בעבר לאוו דווקא משמעותית, אנא עיין במאמרים שפה

http://www.seobythesea.com/2015/05/google-site-quality-scores/
http://www.seobythesea.com/2015/06/how-google-may-classify-sites-as-low-quality-sites/

המציגים פטנטים שמתייחסים גם לאתר בכללי ולא רק עבור ביטוי חיפוש נקודתי (ללא קשר לפרסונליזציה של תוצאות החיפוש)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לא מצאתי בשני המאמרים משהו שמסביר, או לפחות מאיר, על הממצא שהצגתי. מדוע אתה סבור אחרת?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
שים לב שההתייחסות שם פחות קשורה ל"ביטוי" אלא לאתר בכללי.

כלומר אם בעבר ניווטת לדף אחר באתר מגוגל הוא יכול להציג לך אותו בהמשך ולבחון את שביעות הרצון שלך בתור מחפש.

גם אם טכנית הביטוי 2016 לא מופיע בדף זה לא אומר שגוגל לא יכול לבצע בדיקות A\B ולבחון את הפרפורמנס שלו עבור הביטוי הנ"ל
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
נימוק חלש. למה שמערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל תעשה את מה שאתה אומר ותציג לי את הדף הזה (שירד בינתיים למקום 4) לפני תוצאות חיפוש  במקומות 7, 9 ו-10, שהכותרת שלהן היא [prom dresses 2016]?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
האמת שזה בדיוק עונה על השאלה הזו,
אם מבחינתך מדובר בנימוק לא מספיק משכנע ואתה חושב שהופעת ביטוי המפתח בכותרת מבטיח עליונות לא התעמקת בנקודות אותם הפטנט \ מאמר מציג
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ביטוי החיפוש הנ"ל איננו יכול להחשב כשייך לקטגוריה של “site queries". אינני יכול להעריך האם כל תוצאות החיפוש שממקום 5 והלאה, לביטוי חיפוש ששייך לזירה סופר-תחרותית, הן lower quality sites בשל lower link quality score ולכן יש להן גם ציון רלוונטיות משוקלל יותר נמוך לביטוי החיפוש הספציפי הזה.

הופעת ביטוי החיפוש בכותרת איננו מעניק יתרון מכריע. אבל דירוג דף שביטוי החיפוש איננו (!) מופיע בו בשום מקום, אפילו לא בטקסט העוגן של הקישורים הנכנסים, מעל לדפים שבהם הוא מופיע פעמים רבות, כולל בכותרת, עדיין דורש הסבר מנומק.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
למה בדיוק?
אם האתר מוצג עבור השאילתה הזו...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כי אין בשאילתה כל רמז לאתר המסויים הזה.
שים לב לעריכת התגובה הקודמת.

אינני כופר בקיומם של שני הפטנטים ואפילו לא בהסבר שניתן להם על ידי Bill Slawski. אבל גוגל רשמו עוד פטנטים רבים מבלי להתחייב שהם משתמשים בהם. וכאמור, אינני מוצא שם הסבר מנומק לממצא הנ"ל. אבל אתה קרוב. בוא נמשיך במיילים או בטלפון.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
בדקתי את תקינות קוד הדף בכלי שהוצג היום על ידי creativel באחת השאלות. ראו בעצמכם:
https://validator.w3.org/nu/?doc=https%3A%2F%2Fwww.sherrihill.com%2Fprom-dresses

מה זה אומר על איכות עבודת כתיבת הקוד (או על איכות הכלי)?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
שהיא דיי ממוצעת
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מנשה,

האם אתה מוצא את הביטוי [prom dresses 2016] בתוצאות החיפוש מס' 7 (http://www.promdressshop.com/dresses/events/prom) ומס' 16 (www.rachelallan.com/prom-dresses/rachel-allan/2) או בטקסט העוגן של קישורים אליהם?

כנ"ל עבור הדף http://www.bbcgoodfood.com/recipes/collection/christmas-gifts - מס' 2 לביטוי החיפוש [christmas gifts 2017].
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בדף הזה מצאתי את האנקור הזה לדומיין עצמו
http://www.promdressshop.com/dresses/events

ולפה בצורה חלקית
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/collection/christmas-gifts
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תודה, מנשה. אני לא מצליח למצוא את הקישורים הללו בדף.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/collection/christmas-gifts
הוא מס' 2 ל[christmas gifts 2017] ולא לשנת 2016. את הדף הראשון אינני יכול לקרוא יותר.
קולות
–2
על ידי <סגן> 4.1k צפיות
נערך על ידי
זקן
קראתי את כל ההתכתבות שלך פה עם מנשה.
אני מנסה להמבין למה אתה חושב שהמדריך שכתבתי "לא בתקוף".
http://www.9comp.com/?p=10983

אתר www.sherrihill.com זה אתר בן 12
אתה עם תוכן, קטגוריות, מוצרים, חיפוש, מבנה נכון, גרפיקה,
עושה רושם שהוא פעיל ברשתות חברתיות ובלי לבדוק אפשר לראות שאתר כזה משקיע כסף בקידום אורגני.
השרי היל הזו מפורסמת. יש לה עמוד בויקי
למה האתר הגיע לעמוד ה-1 לביטוי כלשהו?
אולי כי הוא טוב.
אולי כמו שמנשה ענה לך, שהמתחרים עשו טעויות ויש להם בעיות באתר.
אולי גוגל החליט לתת לו עדיפות ל- X תקופה בשביל לבחון שביעות רצון.
אולי בגלל שהשרי הזו מפורסמת ומשהו גרם לבז.

כל מה שאני בא להגיד לך, שהכל זה אולי, ואתה אף פעם לא יכול לדעת מה בדיוק.
מה שבטוח אתר ברמה שלהם כן יכול להגיע לעמוד הראשון וזה מה שחשוב כאן.
ברגע שאתה יודע שאתר כזה מסוגל להגיע לעמוד הראשון (בגלל הרבה דברים כללים), זה לא משנה למה הוא הגיע, כי אין לזה תשובה מדויקת.
למה שאין תשובה מדויקת, אין צורך להתמקד בו או שאתה חושב שאתה איזה איינשטיין אז לך על זה.

אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיות על דברים מיותרים.
אני חושב שהמערכת הזו של פבל בנויה מ- 50% זבל שאתה מפיץ פה.
עכשיו שאני מריץ חיפוש ברשת לביטוי
sherri hill prom dresses

אני רואה כל כך הרבה עמודים של השרי הזו עם הביטוי prom dresses
כולם מדומיינים שונים.
אז לא ניראה לך הגיוני שגוגל מוצא לנכון להציג את הדומיין הראשי שלה לביטוי
prom dresses 2016 ?


חגי
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
חגי,

כדי להפריך הסבר (או תיאוריה מדעית) די בגילוי ממצא אחד שסותר את ההסבר. אתה מקפיד להורות למי שמקדם את הדף  https://www.sherrihill.com/prom-dresses (שים לב שמדובר בדף פנימי ולא במה שקראת בשם "דומיין ראשי"), ולכל שאר קוראי המדריך לקידום אתרים שפרסמת, לבצע למשל מספר עצום של "פעולות קידום" שכוללות את ביטוי החיפוש [prom dresses 2016], תוך השקעת שעות עבודה מרובות, כדי לוודא שאותו דף יוצג במקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל לאותו ביטוי. והנה מסתבר שמי שקידם את הדף הזה לא ביצע (!) שום פעולה שכוללת את הביטוי [prom dresses 2016] - לא בתגי המטא, לא בטקסט הדף, לא ב-alt של התמונות ולא בטקסט העוגן של הקישורים הנכנסים לדף (מנשה אברמוב בדק זאת), ולמרות זאת (!) גוגל מציג את הדף במקום הרביעי לביטוי החיפוש הזה.

המסקנה המתחייבת מהממצא הזה היא שמערכת האינדוקס (כי במקרה זה הדף כלול באינדקס תוצאות החיפוש לאותו ביטוי ש"לא קודם כלל") ומערכת הדירוג של תוצאות החיפוש, התקדמה לאחרונה (זה אכן לא היה אפשרי קודם, אבל לגוגל יש שכל קולקטיבי של 52,000 מדענים, מהנדסים ומתכנתים חרוצים ומוכשרים) הרבה מעבר ליכולת מקדמי האתרים מן השורה להסביר איך היא פועלת, ללמוד וללמד מה נדרש לבצע כדי להשיג מקום בצמרת.

לפני כל הרעיונות שהצגת למעלה כדי לספק הסבר לממצא הזה כתבת "אולי". אז למה שלא תכתוב "אולי" גם לפני או בתוך כל משפט ב"מדריך" לקידום אתרים שחיברת? למשל:

"...אולי אסור שלשני עמודים תיהיה כותרת או תיאור זהה.
כותרת דף/עמוד צריכה אולי להכיל 3-8 מילים – לא יותר.
הכותרת צריכה אולי להיות רלוונטית לעמוד ולעיתים להכיל בתוכה את ביטוי מילת המפתח שרוצים לקדם (לא תמיד)
התיאור יכלול אולי 140-150 אותיות שזה יוצא 25-35 מילים. גם כאן לעיתים יש להכניס אולי את הביטוי שמקדמים (לא תמיד).
כל עמוד צריך אולי לכלול 4-8 מילות מפתח. אולי אין צורך ביותר. לעיתים גוגל אולי לא מתיחס לפרמטר זה." וכך הלאה.

אתה מוזמן לספק הסבר יותר משכנע לממצא הזה.
על ידי <סגן> 4.1k צפיות
אז בו אני אסביר לך
https://www.sherrihill.com/prom-dresses/
זה לא דף פנימי רגיל.

זה עמוד פנימי ראשי שיש לו עוד 20 עמודים (אומנם בקישורים אחרים)
?page=2
?page=3
?page=4
?page=5

מה שאומר שאם תקח את כל השירשור הזה
https://www.sherrihill.com/prom-dresses/
הוא העמוד הראשי מבין כולם.
לכן סביר שאם עמוד כלשהו מכל השרשור יקודם, זה יהיה העמוד הזה.

זה סוג של עגלת קניות.
בתוך כל עמוד "מהעגלה" יש איזה 30 עמודי מוצר.
מדובר ב- 600 עמודים.

גוגל מאוד אוהב מבנה כזה.
גוגל גם מקדם אתרי עגלות יותר מאתרים רגילים בגלל כמות המוצרים (עמודים).

זה שמקדם האתר לא קידם במיוחד לביטוי, זה לא פוסל את העובדה שגוגל הציג את העמוד בתוצאות עמוד 1.
אולי המקדם קידם לביטוים אחרים כקשורים לתחום, או חלק מהביטוי ולכן העמוד קודם.
במדריך שלי כתוב - תגוונו.


יש לשרי הייל הזו כל כך הרבה המלצות מדומיינים אחרים עם הכותרת prom dresses
לא סתם המלצות, אלא שבכותרת עצמה הביטוי מופיע
תחבר הכל ביחד, לא ניראה לך הגיוני שהאתר והעמוד הפנימי קודם?

לגבי ה- 2016 זה לא כזה ואו גדול,
גם לי יש מדריכים נייח מומלץ, נייד מומלץ שלא קידמתי לשנת 2016 והם מופיעים.

לגבי "האולי" במדריך,
אין צורך לרשום אולי כי אלה ההנחיות שלדעתי הכי נכונות (מניסיון שלי).

יש לך ניסיון אישי שלך?
אתה חושב שאתה יכול להנחות במדריך יותר טוב,
במקום להעביר ביקורת על משהו של מישהו (ועוד ביקורת שגויה),
אני אשמח שתעלה אצלי באתר מדריכים שלך, במקום שתזיין פה תמח לאנשים.

עוד משהו,
"אסור שלשני עמודים באתר תיהיה כותרת זהה" -
"אסור שלשני עמודים באתר יהיה תיאור זהה" -
זה אולי מבחינתך? או חוקי ברזל בקידום אתרים?

חחח אתה מתחת לכל ביקורת.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כתבת:
"לגבי ה- 2016 זה לא כזה ואו גדול, גם לי יש מדריכים נייח מומלץ, נייד מומלץ שלא קידמתי לשנת 2016 והם מופיעים."

אפשר לראות דוגמא?
כאמור, היה די בממצא מפריך אחד כדי להוכיח שהמדריך שכתבת שגוי. תוכיח אתה שהוא לא שגוי.
ולמה הדף הזה לא מופיע בצמרת תוצאות החיפוש או בכלל לביטוי החיפוש [prom dresses 2017] וכו'? מה הוא "חוק הברזל" בנושא הזה?

וכאמור, הממצא הזה הפתיע גם אותי, משום שהניסיון שלי לימד אותי (מה שמסתבר עכשיו כטעות חמורה ביותר) שדרושה לפחות פעולת קידום אחת שכוללת את ביטוי החיפוש (גם אם מילותיו אינן צמודות יחד בטקסט הדף) כדי שמערכת האינדוקס של גוגל תכלול את הדף בין תוצאות החיפוש לאותו ביטוי חיפוש. מה עוד שאני הייתי הראשון, לפני כ-12 שנים, שקידם אתרים בגוגל העולמי באנגלית לביטויי חיפוש עונתיים שכללו את המועד (למשל: christmas gifts 2003), כאשר נפח החיפוש לביטויים כאלה היה עדיין 0, כי קידמתי לביטויי חיפוש שעוד לא נשאלו אבל צפויים להישאל במספרים גדלים והולכים לקראת העונה. מה שמלמד משהו גם על הפרק "מדריך לביצוע מחקר מילות מפתח" כפי שמלמדים אותו אפילו כיום.
קולות
0
על ידי 240 צפיות
Like we talked about, there are many possible explanations, but here's another - https://www.google.co.il/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=site:twitter.com&gws_rd=cr,ssl&ei=d6QLVsCxKYuggwSgja-ABg#q=site:instagram.com/+www.sherrihill.com/prom-dresses+2016

This is a search for site:instagram.com/ www.sherrihill.com/prom-dresses 2016

For any conclusive statement, you'll need a sample set of at least 10 examples, but a set of over 30 will be more meaningful.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בועז, אנא הסבר (בעברית) לי ולקוראים האחרים מה מהות החיפוש שעשית פה. ברור של-sherrihill יש מספר רב של affiliates, אבל מקדמי האתרים שלהם לא מקדמים את האתר של sherrihill אפילו לא בעקיפין. מה שכן יש שם חשבון טוויור: @sherrihill 2016.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בועז ושאר הקוראים - שימו לב לדיון הקצר עם מנשה אברמוב שב-  http://www.askpavel.co.il/qa/18967 . יש שם התייחסות להסבר אפשרי שבועז הציע לי בשיחה פרטית.
על ידי 240 צפיות
This is an example of off-page factors that can influence the search results, much like checking for backlinks via majestic.

The Instagram pages have links/and or mentions about the page in question with the text string "2016" which would make the page relevant for the search you are analyzing.

Sorry for the English
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
דוגמאות:
1. Blair from Salina found her perfect homecoming dress from Kimberly's Prom in ... In Chicago for the Mac Duggal private fashion preview for #prom2016. ... Here is our lovely Maya Pancer in her #sherrihill prom dress for Tahlequah's Prom!
 
2. #loveit #beautiful #sherrihill #homecoming #prom #dresses #twilightformals # ... #prom2016 #pensacola #promshop #twilightformals #pensacolapromshop.

They mention the company (or its Twitter) not the web page found now at # 6 for
[prom dresses 2016]
https://www.sherrihill.com/prom-dresses
.

Now suppose that it is sufficient for a web page to be mentioned in Instagram for the words included in the search query, just to get the web page included in Google's index for that search query - how do you explain its top 6 ranking, at the expense of all those competitors, who include the search query in the Title in the right words order, plus in the text, plus in anchor text of links, etc
?

Moreover, on this very page of AskPavel, we've mentioned https://www.sherrihill.com/prom-dresses, we've mentioned [prom dresses 2016] and we've mentioned [bzsasson]. Was it sufficient to find the page indexed and ranked at the top for the search querry
 [prom dresses bzsasson]
?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
האמת שאני ממש מסכים עם בועז בנקודה הזו.

מבחינתו גוגל יכול לשאוב מידע על הדף מתוכן הדפים שמקשרים אליו (או מתזכרים אותו) וזאת כדי להבין בצורה טובה יותר את מהות התוכן שבו

עריכה: למרות זאת לאחר הוספת גרשיים אני רואה שבדוגמה שהוצגה אין ממש תזכור לכתובת הדף (אבל כן לשם המותג)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
בנושא האיזכור (כמו בקישור) דווקא ניתן לבצע בקלות ניסוי מבוקר על פי המתכונת שהמציא בזמנו ברנקו ריכטמן. גם אם תוקף הניסוי עלול להתבטל זמן קצר לאחר ביצוע הניסוי. יחד עם זאת, אני מתקשה להאמין שחברת גוגל מעמיסה על תקציב הפעלת מנוע החיפוש את עלויות הסריקה והאינדוקס מחדש התכופים של כל תוצאות החיפוש לכל ביטויי החיפוש שבכל השפות שנכללות באינדקס עבור ביטוי חיפוש נתון רק בזכות איזכור. אין לי מושג מה יש בכל 115,000 תוצאות החיפוש ל[עדי אשכנזי 2019], אבל אפשר לבצע תצפית על ביטויי חיפוש הרבה פחות פופולריים.

חוששני שחברי בועז מחפש תשובה למה ששאלתי בתוך הגבולות של מה שמקדם אתרים יכול לעשות כדי להשפיע על סדר הצגת תוצאות החיפוש (למשל איזכורים), ולא בתוך הגבולות העצומים של מה ש-52,000 עובדי גוגל מסוגלים לעשות (כמה עובדים יש ל-NASA?). אם כי נראה לי שהתשובה למה ששאלתי פה מפתיעה, אבל פשוטה למדי.
קולות
0
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
הי עמנואל,
לא קראתי את שאר התגובות לפניי, אני מגיבה כי ביקשת את התייחסותי אז סליחה אם אני חוזרת על דברים שנאמרו.
האתר הזה חזק מאד מבחינת טראפיק ודירוגים בביטויים הרבה יותר תחרותיים מזה שציינת. אתר שמדורג במקום 2 על prom dresses ומדורג למעלה על שאר הביטויים הגדולים בתחום, הוא כבר אתר עם פוטנציאל להיות למעלה על שאר הביטויים הרלוונטים הפחות תחרותיים (2016 פחות תחרותי). יש לו קישורים טובים, הוא בנוי טוב, בוצעה עבודת SEO חזקה כולל בניית קישורים והפניות 301 מאתרים שנבנו להם קישורים. לא חקרתי לעומק ולא יודעת את ההסטוריה אבל רואים שיש פה שילוב של מותג טוב+אתר טוב+עבודת SEO טובה.
ככזה, הוא פטור מלהאכיל את גוגל בכפית עם טייטל מדויק וכו'. גוגל מבין ש 2016 זה דומה ל 2015, ואם אתה חזק על 2015 ועל הביטוי הגנרי, אפשר לתת לך את הקרדיט על 2016 (או לפחות לנסות ולבדוק איך גולשים מגיבים). בנוסף, הספרות 16 מוזכרות בדף לא מעט פעמים ואולי גם לזה יש תרומה + יש הרבה קישורי אנקור עם שנים (2012-2015). כלומר הוא כבר חוזק על שנים קודמות וזה נותן לו קרדיט לשנה שאחרי. לא טיפש הגוגל.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
היי מיכל, תודה על תרומתך לדיון. כמה הערות:

1. הדף הזה הוא אגב במקום הראשון בגוגל העולמי באנגלית לביטוי [prom dresses]:
https://www.google.com/webhp?hl=en-US&source=hp&gws_rd=cr&ei#hl=en&q=prom+dresses

2. הנישה הזו היא סופר-תחרותית מהנימוקים שציינתי מעלה, וביטוי החיפוש [prom dresses 2016] כבר התחיל להחליף את [prom dresses 2015] בתור אחד מביטויי החיפוש היותר תחרותיים (מומלץ  לעיין ב-Google Trends).

3. 2016 אמנם דומה ל-2015, אז למה הדף הזה לא מוצג בצמרת תוצאות החיפוש ל[prom dresses 2017]?

4. קל מאד להמציא הסבר לכל תופעה. האתגר הוא לגלות הסבר שגם מצליח להפריך את כל שאר ההסברים החלופיים. כך למשל, אני בטוח שלבעלים של adactive יש הסבר מצויין מה הביא אותו למקום הראשון ב[קידום אתרים], ושהלקוחות שלו מתרשמים מאד מההסבר ומבקשים עבודה דומה. אבל אני לא בטוח שהוא יודע האם ההסבר הזה הוא ההסבר הנכון, כי אם הוא היה יודע הוא היה גם מצליח להסביר עבור כל (!) ביטוי חיפוש מדוע מי שבמקום 1 הוא במקום 1 ומי שבמקום 3 הוא במקום 3, ולא להפך.

5. החידוש הגדול שעליו את מצביעה הוא שאפשר וכבר לא צריך (!) לבצע אפילו פעולת קידום אחת שמשתמשת בביטוי החיפוש שאנחנו רוצים לגרום לגוגל להציג אותו באינדקס שלו בתוצאות החיפוש לאותו ביטוי חיפוש, שלא לדבר על מיקום בצמרת. בעבר נהגתי להוכיח שלא (!) גוגל הוא מי שקובע באיזה מקום הדף שאני מקדם יוצג בתוצאות החיפוש, אלא מקדמי האתרים שמתחרים בי על מקום בצמרת לאותו ביטוי חיפוש. לאור המימצא הזה אני נאלץ להיפרד מההוכחה ההיא ולהסכים שגוגל הוא שחוזר לקבוע את מיקומי תוצאות החיפוש (אם כי, אולי לא בתוצאות החיפוש לכל ביטויי החיפוש).
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
לגבי מידת התחרותיות, אולי אני מפספסת משהו, אבל לפי הערכת העלות לקליק של גוגל, זה לא נראה מאד תחרותי.
בכל מקרה, זה לא רלוונטי ואני לא בטוחה שאני מבינה מה אתה מנסה להראות בדוגמא הזו.
אני מסכימה שאנחנו לא יכולים לענות על למה זה למעלה, רק להעלות השערות שאולי במקרה יש בהן משהו אבל רוב הסיכויים שהן ממש לא תואמות לשיקולים של גוגל.
אבל לא הייתי מסיקה מהדוגמא הזו שאין צורך להשתמש בביטוי הזה. אני חושבת שגם מקדמי האתר הזה מאמינים שצריך להשתמש בביטויים מדוייקים ולכן השתמשו בהם ברוב הביטויים באתר וגם בנו קישורי אנקור. במקרה הזה פשוט עוד אין להם דגמי 2016. אם היה, היו בונים דף עם טייטל מתאים והוא היה מדורג כנראה גבוה יותר ממקום 3. הדוגמא הזו רק מראה שנוכחות מילות המפתח הן לא הפרמטר היחיד/המרכזי. זה אנחנו כבר יודעים.
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
אגב היה באתר אחר דף חזק על 2014 עם טייטל מדויק שכולל את 2014 וקישורים עם אנקור מדויק www.merleshop.com/prom-dress/ וממנו עשו 301 לדף הזה. זה יכול להסביר את הדירוג.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
1. מדובר במוצר עונתי, כאשר שיא העונה היא למיטב זכרוני בסוף חודש אפריל. המחיר לקליק באדוורדס מתאפס (!) מדי שנה בסוף העונה ומתחיל לטפס שוב, ובמהירות רבה, לקראת חודש נובמבר. קראת נתון הסטורי שמתייחס בהכרח לחודש אוגוסט או ספטמבר 2015. ובכלל, מה יש לבנות האלה בראש לקראת סיום התיכון (יותר ממיליון בנות מדי שנה רק בארה"ב, שכולן רוכשות שמלה אופנתית שעולה הרבה מאות דולרים - תכפילי לבד)? מתי מקיימים שם את בחינות הכניסה לקולג'?

2. הם אכן עוד לא התחילו לפרסם את דגמי אופנת 2016 (אולי כדי לעכב את העתקתם על ידי מעצבים מתחרים). המסקנה ש"הדוגמא הזו רק מראה שנוכחות מילות המפתח הן לא הפרמטר היחיד/המרכזי" היא מסקנה שגויה לוגית כאשר יש ממצא שמוכיח שנוכחות מילות המפתח איננה נחוצה כלל (!) כדי להבטיח שהדף יאונדקס בגוגל לביטוי החיפוש הנתון, שלא לדבר על מיקום בצמרת.

3. אי-אפשר לדעת מה יקרה כאשר יחליפו את הכותרת ל-2016 עד שיעשו זאת. שוב, התעלומה היא מדוע הדף מצליח לגבור כל כך בקלות על המוני תוצאות חיפוש שקודמו בפועל לביטוי [prom dresses 2016]. הממצא הזה מפריך את בסיס עבודת הקידום על פי פרוטוקול (צ'קליסט) כלשהו, כי ההנחיה למקדמי אתרים מה עליהם לעשות כדי לקדם את דפי האתר למקום הראשון בגוגל עבור כל ביטויי החיפוש הנגזרים מביטוי הראש (במקרה זה prom dress) היא להביא את הדף למקום הראשון בגוגל לביטוי הראש, ורק אחד מהם יצליח לעשות זאת. אז מה נשאר מביצוע "מחקר מילים" שנועד לחשוף "ביטויי זנב ארוך" בעלי רמת תחרותיות נמוכה, אבל נפח חיפוש שגבוה מספיק בכדי להצדיק את עלות עבודת הקידום?

4. עושה רושם שהתשובה לשאלה ששאלתי פה בראש הדף היא יותר במישור של מה הנהלת חברת גוגל סבורה כיום שמשתמשי מנוע החיפוש שלה ראויים (!) לדעת, אילו היו גם יודעים לשאול שאלות יותר מוצלחות.

אל תשכחי לעיין גם בדיון הנוסף ששלחתי לך קישור אליו.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מיכל, ה"דף החזק על 2014 עם טייטל מדויק שכולל את 2014" חזר להופיע בצמרת תוצאות החיפוש לביטוי [prom dresses 2014] ובעקבות זה ערכתי מחדש את התגובות הקודמות.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני רואה שרק חמישה חברים מצאו לנכון להגיב למימצא שמייצג לדעתי מהפכה גמורה באופן פעולת מערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל - גוגל כבר לא זקוק למקדמי האתרים כדי שיורו לו, באמצעות "פעולות קידום" אלו ואחרות, עבור איזה ביטויי חיפוש יש לאנדקס את דף האינטרנט, ובאיזה מקום. זאת הפתעה גדולה גם עבורי, משום שעד עכשיו הייתי יכול להוכיח שלא גוגל קובע איזה מיקום יקבל הדף שאתה "מקדם" בסדר הצגת תוצאות החיפוש לביטוי חיפוש נתון. מי שקובע את המיקום, על פי התפיסה שממנה אני נאלץ להיפרד עכשיו, הם מקדמי האתרים של תוצאות החיפוש המתחרות.

כדי "להזמין" לבימה שעליה מתנהל הפולמוס המקצועי הזה, מומחים נוספים, קראתי את מה שכתב Rand Fishkin ב- http://www.link-assistant.com/news/7-seo-trends-for-2016.html?utm_source=email&utm_medium=broadcast&utm_campaign=2016-seo-21102015#tip-07 , ואת מה שכתבו האחרים בפרקים הנוספים של אותו פוסט (What's coming for SEO in 2016? , ובו תמצית של הרצאות מכנסי SMX East ו- Pubcon שהתקיימו לאחרונה). וכך הוא מתחיל:
"7. Even if user behavior isn't a ranking factor yet, it will surely be one soon

Whether or not user behavior factors affect rankings is a controversial topic: Google denies it, while many experiments prove the opposite.

Anyhow, even if user signals are not influencing your rankings right now, common sense and logic say they are the ranking factors of tomorrow, so it may be wise to get ready today.

Rand Fishkin presented his 2-algorithm concept of SEO, suggesting search marketers to combine classic Google-oriented and the new searcher-oriented SEO..."

הבעיה הגדולה פה היא שהטענות המוצגות סותרות את ההנחיה המפורשת ( https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw ) של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים, מחודש מאי 2013, מה עליהם לבצע בפועל כדי לגרום לגוגל לקדם את האתרים שלהם במעלה סדר הצגת תוצאות החיפוש, ועל חשבון תוצאות החיפוש המתחרות:
"In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share."

ובעברית: "באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם."

אין בההנחיה הזו כל איזכור לקישורים (classic Google-oriented במונחים של Rand Fishkin) כגורם שתורם לקידום אתרים, אם כי איזכור לקישורים היה קיים בנוסח הקודם של אותה הנחיה, והוסר כאמור בחודש מאי 2013.

כדי להסכים עם טיעוניו של פישקין אין מנוס מלהעלות את השאלה: איזה סיבה היתה יכולה להיות להנהלת חברת גוגל להנחות את בעלי\מנהלי האתרים לזנוח את העבודה על "קישורים" ולבצע מזה שנתיים וחצי (!) "פעולות קידום" שעדיין אינן מועילות ("common sense and logic say they are the ranking factors of tomorrow")? מאידך, אם לא נמצא סיבה כזאת, אין מנוס מלשלול את תוקף הנחותיו ומסקנותיו, ואת האוטוריטה המקצועית של Rand Fishkin ולבסס את "עבודת הקידום" על ציות קפדני להנחיה המפורשת של הנהלת חברת גוגל.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
המשך:

Rand Fishkin מציע עכשיו מודל שעל פיו גוגל ממזג את שתי שיטות הדירוג על אותה תוצאת חיפוש, ואני מציע מודל שבו גוגל מחליף בהדרגה את שיטת הדירוג, בכל פעם על קבוצת ביטויי חיפוש נוספת, לאחר שבדקו ומצאו שהחלפת שיטת הדירוג לא מעלה לצמרת תוצאות חיפוש עוד יותר גרועות. לעניות דעתי, המודל שלי מסביר הרבה יותר טוב את התופעות הנצפות, ויש לו גם דמיון עם האופן שבו גוגל מפעיל את "פנדה" ו"פינגווין", ואיך שגוגל הפעיל שינויי אלגוריתם מינוריים בעבר (כאשר פרסם כ-40 שינויים מדי חודש).
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
עדכון מיום 16\12\19: כבר אי-אפשר לחקור את התעלומה שהתקיימה במשך כמה שבועות, כי מנהלי האתר החליפו סוף-סוף את הכותרת ל-prom dresses 2017.

אבל עכשיו סביר להניח שקורה מצב זהה אם שואלים prom dresses 2018 וחוקרים את אותו הדף שנמצא בתוצאת החיפוש השלישית.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,105 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
...