אם עצם ההופעה בתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי חיפוש נתון, שלא לדבר על המיקום, היה תלוי במה שעשה או לא עשה מקדם האתרים, לא היינו נתקלים במימצא שהצגתי ב-
http://www.askpavel.co.il/qa/18834 .
אני מבין משאלתך שאת כותרות הדפים שלך בונה מערכת אוטומטית, אתה מוצא מקום לשפר וחושש מנזק. אבל אתה שואל שאלה שגויה. כפי שעניתי לך לפני כמה ימים בתשובה לשאלה אחרת: "אי-אפשר ללמוד משהו חד-משמעי מתזוזות במיקומים - אם ירדת ממקום 5 למקום 7, אפשר שציון הרלוונטיות שלך עלה ולמרות זאת המיקום ירד כי ציוני תוצאות חיפוש מתחרות שהיו קודם במקומות 6 ו-7 עלו מעל לציון שהשגת, וגם אפשר לעלות ממקום 7 למקום 5 למרות שציון הרלוונטיות דווקא ירד." מסיבה זו גם תשובתו של חברי עמית עוז שגויה ואין מקום לפעול על פיה.
שכח את מה שלמדת ותתחיל לקדם אתרים על פי ההנחיה המפורשת של הנהלת חברת גוגל לבעלי אתרים:
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw . אם ההנחיה מפתיעה אותך, או שמשהו בה לא לגמרי ברור, חזור לכאן ושאל.
נוסף על כך, אני מבין שמטרת השאלה היא ללמוד מה נדרש לבצע (במקרה זה עם כותרות הדפים) כדי להביא את דפי האתר לצמרת תוצאות החיפוש לביטויי חיפוש ששוק היעד שואל. מקום בצמרת דרוש כל עוד מי שמבצעים חיפושים במנוע חיפוש הם בני אדם שמסתפקים בעיון ב-5 עד 10 תוצאות החיפוש העליונות.
והנה מסתבר שבתוך שנה מי שיבצעו "חיפושי מטרה" (ולא לצורך הנאה מעצם חווית השופינג) של מוצרים ושירותים במנועי החיפוש יהיו בעיקר "מזכירות אלקטרוניות" משוכללות, שלא יתעייפו ולא יתלוננו לסקור את כל תוצאות החיפוש, ממקום 1 ועד מקום 1,000, עבור מבחר גדול של ביטויי חיפוש שנגזרים מהבקשה שלך, ולהגיש לך רשימה קצרה של למשל 5 חלופות לבחירתך, או אפילו לדלג על הגשת הרשימה הקצרה ולבצע עבורך את הבחירה ואת הרכישה.
האתגר של מקצוע קידום האתרים יהפוך אם כן מעבודה שנועדה "לשפר מיקומים לצמרת" לעבודה שנועדה לגרום ל"מזכירות האלקטרוניות" לכלול את האתר או דף הנחיתה ברשימה הקצרה (או, כאמור, לבחור ולרכוש בחלופה אחת מסויימת ולא לבחור באחרות) ולגרום לך לבחור חלופה אחת מסויימת ולא לבחור באחרות.
קראו עוד ב-
http://www.askpavel.co.il/qa/18804 .