בכל עבודה בין נותן שירות ללקוח חשוב לתאם ציפיות ולבצע חלוקת תפקידים מסודרת.
יש לקוחות שרוצים ומסוגלים לכתוב Descriptions בעצמם, ולמעשה כשמדובר בחברה גדולה אני ממליץ להקים אופרציית תוכן inhouse ולהעניק לכותבי התוכן הדרכה בסיסית ב-SEO Copywriting.
יש לקוחות שלא יכולים ו/או רוצים להתעסק ב-CMS או ליצור תוכן או לדעת מהו title tag, וזה לגיטימי בדיוק באותה מידה. השאלה היחידה היא מה הסיכום בין הצדדים.
פרקטית, מקדם אתרים לא יכול להיות גם מתכנת, כותב תוכן, מעצב, מומחה UI ואיש סיסטם. מה שהוא כן יכול וצריך זה לדעת לחבר בין כל הדברים האלה ולהנחות את הלקוח שלו בביצוע נכון שלהם לפי סדר עדיפויות הגיוני, ריאלי ומתאים לתקציב.