היי
אני מעוניין לקנות שם דומיין מסוים לאתר שיאוחסן בארה"ב עבור קהל יעד בינלאומי בעיקר בארה"ב (כמובן בשפה אנגלית) . אך קידומות COM , NET,ORG תפוסות וקידומות BIZ, CO פנויות . אני לא מעוניין להכניס תו – , מכיוון שעל בסיס ניסיון מדומיין הקודם ,ראיתי בעת חיפוש בגוגל הוא נותן עדיפות בהצגת תוצאות חיפוש למילת מפתח הבנויה מרצף של מילים ופחות עדיפות לאלה שנקטעות ע"י תו כל שהוא כדוגמת תו מקף "-" . לדעתי ,כנ"ל גם לגבי תוספות מילים בתחילת שם דומיין כדוגמת BEST או CHEAP. ראיתי באתרים שיווק באינטרנט כי לא להשתמש להשתמש בסיומת BIZ כי מניסיונם זה הביא לתוצאות אינדקס נמוכות יותר . השאלה מה לגבי סיומת CO (לא CO.IL) סיומת זו יקרה פי 2 ,כ18 דולר לשנה . אני לא אפשוט רגל מקניית דומיין יקר. יותר חשוב לי יותר לדעת אך מתייחסים לסיומת זו בעולם השיווק באינטרנט , איך כמובן גוגל מתייחס/מדרג ? כנ"ל לשאר מנועי חיפוש ?
אשמח אם יש למישהו מידע מבוסס או המלצה בנושא .