כאשר אינך מריץ קמפיין אדוורדס לביטויים הרלוונטיים במתכונת שציינו כאן מעלי, סביר להניח שזה המידע עליו תצטרך להסתמך. קח בחשבון שגם "בהתאמה מדויקת" לביטוי (נפח חיפוש לביטוי ספציפי צריך להבדק תחת סימון התאמה מדויקת) ישנו ניחות שעליך לקחת בחשבון.
למשל: האם לביטוי קידום אתרים ישנם אכן עשרות אלפי חיפושים של לקוחות פוטנציאליים או אולי מרבית החיפושים הם של מקדמי אתרים אשר בודקים את מיקומם בתוצאות מבלי שלחצו על הדף?
אותך צריך לעניין נפח החיפוש האמיתי של לקוחות פוטנציאליים, על כן, ככל שישנם יותר מאמצי קידום עבור הביטוי סביר שתצטרך לבחור בגורם ניחות גבוה יותר. אין כלל לזה.
עדיין רצוי להסתמך על הכלי על מנת לאמוד את נפחי החיפוש בהשוואה של כאלו עם עשרות מול מאות, אלפים, ואף עשרות אלפי חיפושים.