◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
836 צפיות

אתר של מוצר אחד, אבל הרבה מילות מפתח - איך נכון לפעול?

על ידי 390 צפיות
אני מנהל איזשהו אתר שקשור למוצר מסוים, שאין לו דגמים רבים, אבל יש תחרות.
עד כה אנחנו ממוקמים מצוין (מקומות 1-5 בכל מילות המפתח הרלוונטיות).

העניין הוא, שיש הרבה מילות מפתח ו-וריאציות, ואני מנסה לחשוב איך הכי נכון להמשיך ולקדם:

נניח ומדובר באתר של צימר אחד ויחיד, ואני רוצה להיות מקודם בביטויים כמו:
צימר בצפון
צימרים בצפון
צימר בוטיק בצפון
צימר ספא בעמק
צימר ספא בגלבוע

ואני חושב שהבנתם את הכיוון...

אני חושב שלפתוח עמוד ייעודי לכל מילת מפתח (מושקע ככל שיהיה) - זה די מטופש. גם לגולשים, וגם לגוגל.

השאלה היא, אילו דרכים אלטרנטיביות יש לי לקדם את האתר בשלל ביטויים, בהנחה שבאמת האתר הוא יחסית קטן (10-15 עמודים, כולל מחירון, טופס הזמנה, צור קשר... הכל).

שוב, אנחנו ממוקמים מצוין כבר תקופה ארוכה, אבל התחרות מתגברת ואנחנו רוצים להמשיך בעבודה הסיזיפית של הקידום. אין ברירה (;

אודה לכל הכוונה של חכמינו בפאבל קומיוניטי...
על ידי <סגן משנה> 2.2k צפיות
אם יש הבדל בתכנים שאתה יכול לשים תחת הביטויים - בנה דפים שונים.
אם אין הבדל בתכנים נראה לי שאין ברירה אלא להכניס לדף את כולם וגם לטייטל את המרכזים

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
עידו, אתה שואל למעשה איך עושים קידום אתרים ברמה של ליגת העל.

קח בחשבון שגוגל הכריזו לאחרונה שהם הולכים להתעלם מתג הכותרת שכתב מקדם האתרים ויציגו במקומו לגולש תג כותרת תוצרת עצמית, מותאם לביטוי החיפוש הספציפי של הגולש (וכשיפור השרות למי ששואלים ביטויי זנב ארוך). סביר מאד להניח שהם ירכיבו את תג הכותרת מתוך הטקסט של הדף, ואם לא ימצאו את המילים המתאימות לא יציגו את הדף בצמרת תוצאות החיפוש.

זהו שלב נוסף במעלה רף היצירתיות הנדרש ממקדם אתרים.
קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
לפני שאתה קובע שביטויי לונג טייל כאלו ואחרים מיותרים או מטופשים כדאי שתבדוק מה קהל היעד שלך מחפש.

אם כל מי שהיה מתעניין בצימר ספא בגלבוע היה מחליט לחפש את הביטוי "צימרים" ומהפורטל הזה להתחיל ב drill down עד לתוצאה הרצוייה, לא היית רואה ביקוש לביטויים שאינם גנריים.

אם לדוגמא ישנם 390 חיפושים לביטוי איתור נזילות בתל אביב או לחליפין צימר ספא בוטיק בצפון כנראה שלמישהו חשוב מאוד לקבל בדיוק את המידע הזה, ולכן אתה אחראי לכך שבאתר שלך תהיה התייחסות מקיפה על הנושא הזה.

אני ממש לא מתכוון לעמוד עם תוכן SEO כללי שייטחן את ביטויי המפתח הלוקאליים, בנה עמוד לצימרים בצפון עם כותרת מסודרת ודאג לספק תוכן עינייני לגולש. הרי יש הבדל עצום בין צימרים בצפון או בדרום.

אין דרך לקדם אתר כללי בכמות ביטויים כל כך גדולה, אלא אם תשיג לו הרבה קישורים איכותיים בנושאים האלו, מה שסביר להניח שלא יקרה.

הכל מתחיל ונגמר בתוכן, כזה שנכתב עבור הגולש ולא עבור מנועי החיפוש, הוא צריך לעמוד בסטנדרטים של גוגל, אך לא יותר מכך.

תשכור כותב מקצועי ותתחיל לעבוד על עמודים ממוקדים.

בהצלחה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כתבת ש"אין דרך לקדם אתר כללי בכמות ביטויים כל כך גדולה, אלא אם תשיג לו הרבה קישורים איכותיים בנושאים האלו, מה שסביר להניח שלא יקרה."

לאור הכוונה של גוגל ליצור לבד את הכותרת שתוצג בתוצאות החיפוש, כדי להתאימה לביטוי החיפוש הספציפי שמישהו שאל אצלם, נראה לך שהוא יצור כותרת מביטוי חיפוש שלא נמצא בדף אלא רק בטקסט העוגן של קישור נכנס לאותו הדף?
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
א. אמרתי את זה כי השיטה עבדי במספר אתרים שלי בעבר.
ב. אני נגד השיטה הזו כיום, זו לא הייתה המלצה. אני בעד יצירת עמוד לכל ביטוי.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
טוב, בעבר גוגל לא התכוונו להתחיל ליצור תגי כותרת תוצרת עצמית כדי להציג אותם בתוצאות החיפוש, בהתאמה מירבית לביטוי השאלה שנשאל.

סביר בעיני שככל שטקסט הדף יותר ארוך, מקיף ומגוון אתה מקל על גוגל ליצור תג כותרת "לפי הזמנה" מאשר אם תפזר את הטקסט הזה בין דפי האתר, ולתוצאת החיפוש הזו יהיה יתרון של מיקום על המתחרים. מה דעתך?

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,105 משתמשים

...