אני מנהל איזשהו אתר שקשור למוצר מסוים, שאין לו דגמים רבים, אבל יש תחרות.
עד כה אנחנו ממוקמים מצוין (מקומות 1-5 בכל מילות המפתח הרלוונטיות).
העניין הוא, שיש הרבה מילות מפתח ו-וריאציות, ואני מנסה לחשוב איך הכי נכון להמשיך ולקדם:
נניח ומדובר באתר של צימר אחד ויחיד, ואני רוצה להיות מקודם בביטויים כמו:
צימר בצפון
צימרים בצפון
צימר בוטיק בצפון
צימר ספא בעמק
צימר ספא בגלבוע
ואני חושב שהבנתם את הכיוון...
אני חושב שלפתוח עמוד ייעודי לכל מילת מפתח (מושקע ככל שיהיה) - זה די מטופש. גם לגולשים, וגם לגוגל.
השאלה היא, אילו דרכים אלטרנטיביות יש לי לקדם את האתר בשלל ביטויים, בהנחה שבאמת האתר הוא יחסית קטן (10-15 עמודים, כולל מחירון, טופס הזמנה, צור קשר... הכל).
שוב, אנחנו ממוקמים מצוין כבר תקופה ארוכה, אבל התחרות מתגברת ואנחנו רוצים להמשיך בעבודה הסיזיפית של הקידום. אין ברירה (;
אודה לכל הכוונה של חכמינו בפאבל קומיוניטי...