לא, ייתכן בהחלט שמחפשים אותה ואף מידי חודש אלא שמדובר כנראה בבודדים. אם היא רלוונטית מאוד ועשויה לגרום לפעולה שהיא מטרה באתרך, כדאי אולי לנסות. הייתי מנסה קודם במסגרת פרסום ממומן.
מה שכן, ייתכן שבגלל נפח החיפוש הנמוך, גוגל יבחר לא להציג את הפרסום...
האלטרנטיבה תהיה אזה בחינת החשיפה אורגנית(בתוצאות הרגילות ולא הממומנות של מנוע החיפוש) - במידה והביטוי אינו תחרותי מידי, אולי אופטימיזציה לביטוי בדף המתאים, תוכל לגרום לו להחשף במקומות הראשונים כך שתוכל לבדוק את ההנחה באמצעות בחינת הכניסות וההמרות לביטוי דרך גוגל אנליטיקס או תוכנת סטטיסטיקות אחרת. (כאשר הפרסום הממומן לא מאפשר)