◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
294 צפיות

קידום מילת מפתח

על ידי 480 צפיות
נערך על ידי
שלום רב,
יש לי אתר תוכן גדול מאוד ואני מנסה לקדם בו מילת מפתח מסוימת בעלת תחרות גבוהה. השאלה שלי היא האם עליי לקדם את מילת המפתח אל עמוד המכירה, או שמא כדאי לי לקדם את מילת המפתח בעמוד הבית (שאף הוא מאופיין עם מילת המפתח). כמו כן, האם להפנות את הקישורים מאתרי המאמרים אל דף הבית או אל עמוד המכירה?

דבר נוסף - האם יש צורך בכותרת H1 בעמוד הבית?

תודה וחג שמח!

2 Answers

קולות
+1
על ידי <סרן> 7.5k צפיות
נתחיל מהסוף, כותרת H1 צריך בכל דף של האתר.

לגבי השאלה הראושנה, לרוב דף הבית הוא הדף החזק ביותר מבחינה קידומית באתר מסויים ולכן עדיף לקדם את המילה לדף הבית ולא לדף פנימי. השאלה היא מה פעולות הקידום שנעשו על דף הבית ועל הדפים הפנימיים שאותם אתה רוצה לקדם?
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אינני מסכים עם התשובות שקיבלת מעמיתי. שכח מגוגל ושאל את עצמך מהי הפעולה שאתה רוצה שהמבקר יעשה בדף. אם בשביל מרבית ביטויי החיפוש ששואל שוק היעד אתה יכול לספק תוכן אחד ויחיד, שישכנע ויניע את המבקר לבצע את הפעולה הרצויה, גם אם התוכן ארוך למדי, שים את כולו בדף הבית ותן למבקר אפשרות לבצע שם את הפעולה הרצויה. לעומת זאת, אם לכל ביטוי חיפוש שחשוב לך אתה חייב להציע תוכן אחר ושונה מאד, תבנה דף פנימי לכל ביטוי, עם התוכן הייחודי לו, ושים בו את אפשרות ביצוע הפעולה של המבקר.

השיקול הזה צריך להכריע גם בשאלה לאן להפנות את הקישורים הנכנסים ואיך לנסח בדף המקשר את התועלת הצפויה למבקר באותו הדף כאשר הוא ישתמש בקישור. אבל שים לב - קישורים מאתרי מאמרים שנועדו רק להראות לגוגל את קיומו של הקישור, מוגדרים עכשיו על ידי גוגל כקישורים "מלאכותיים" שערכם 0 או שאפילו יגרמו לעונש.

גם מעמד הכותרות H1 ירד, אולי לאפס, יחד עם ההתמקדות החדשה של גוגל בשיעור שביעות רצון המבקרים על חשבון התכונות הפורמליות של הדף ושל הדפים המקשרים.
על ידי 480 צפיות
תודה רבה על התשובות המקצועיות!

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,128 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
...