אינני מסכים עם התשובות שקיבלת מעמיתי. שכח מגוגל ושאל את עצמך מהי הפעולה שאתה רוצה שהמבקר יעשה בדף. אם בשביל מרבית ביטויי החיפוש ששואל שוק היעד אתה יכול לספק תוכן אחד ויחיד, שישכנע ויניע את המבקר לבצע את הפעולה הרצויה, גם אם התוכן ארוך למדי, שים את כולו בדף הבית ותן למבקר אפשרות לבצע שם את הפעולה הרצויה. לעומת זאת, אם לכל ביטוי חיפוש שחשוב לך אתה חייב להציע תוכן אחר ושונה מאד, תבנה דף פנימי לכל ביטוי, עם התוכן הייחודי לו, ושים בו את אפשרות ביצוע הפעולה של המבקר.
השיקול הזה צריך להכריע גם בשאלה לאן להפנות את הקישורים הנכנסים ואיך לנסח בדף המקשר את התועלת הצפויה למבקר באותו הדף כאשר הוא ישתמש בקישור. אבל שים לב - קישורים מאתרי מאמרים שנועדו רק להראות לגוגל את קיומו של הקישור, מוגדרים עכשיו על ידי גוגל כקישורים "מלאכותיים" שערכם 0 או שאפילו יגרמו לעונש.
גם מעמד הכותרות H1 ירד, אולי לאפס, יחד עם ההתמקדות החדשה של גוגל בשיעור שביעות רצון המבקרים על חשבון התכונות הפורמליות של הדף ושל הדפים המקשרים.