היי שלומי, חשיבות ה TRUST לטעמי חשובה כיום יותר מתמיד.
והסיבה לכך היא לאוו דווקא נסיוני האישי והמסקנות שאותם הסקתי לאחר בדיקה רצינית מסביב לאמון שאותו האתר משדר.
הסיבה לכך היא דווקא השימוש הקבוע והחוזר של המושג TRUST מצד נציגים רשמיים של גוגל.
בעיקר במהלך ההרצאות והובינרים של גוגל(hangouts) בין אם מדובר בובינרים של ג'ון מיולר ובין אם מדובר בובינרים של כלל ה TC`s -תורמים עליונים(תרגום חופשי) בפורומים של גוגל.
אני באופן אישי די מאמין שאמון אפשר לשפר(לאו דווקא לבצע מניפולציה), אך כמו בקידום הפעולה דיי מתחלקת לאתר(מה שהוא משדר, עיצוב האתר לדוגמא והרקע מאחוריו), ומצד שני לדמות מאחורי האתר\מותג.
מדובר בנושא רחב שבו דווקא דיי התעמקתי בעבר וחקרתי רבות, אעדיף דווקא להפנות אותך למקור חיצוני שכולל תגובה שלי בתום המאמר, לצערי אינני מוצא אותו כרגע ולכן אצרף אותו בתור תגובה בהמשך כאשר יתפנה לי זמן לחפש את הפוסט
עריכה: לאחר יומיים לא הצלחתי ממש למצוא את הפוסט:\