◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
917 צפיות

עפ"י מה אפשר לקבוע האם מילה מסויימת קלה לקידום או לא?

על ידי 530 צפיות
האם מישהו יכול להמליץ על כלי או דרך שתעזור לי להחליט באם באמת שווה לי להשקיע את הזמן בכתיבת דף תוכן הנועד לקידום מילת מפתח מסוימת?

אינדיקציה שתגיד לי לדוגמא שסיכויי ההתברגות בדפים 1-2 עפ"י מילת מפתח מסוימת תהיה מיידית כי התחרות מועטה או שלהיפך...

אני יודע שזה תלוי בהמון גורמים מסביב כמו ההסטוריה של האתר שלי, איכות התוכן, קישורים של המתחרים וכו', אבל הייתי רוצה לשמוע מבעלי הנסיון עפ"י מה הם מחליטים אם ללכת על קידום מילה מסוימת לפני שהם בכלל משקיעים זמן בכתיבת התוכן לקידום אותה מילת מפתח.

תודה.

3 Answers

קולות
+2
על ידי 640 צפיות
 
Best answer
Pasta שלום,

קרוב לוודאי שהרשימה שהכנתי לא מכסה את כל הבדיקות האפשריות.
אולם מנסיוני, היא יכולה לתת תמונה טובה דיה אודות רמת התחרותיות בביטוי כלשהו תוך פרק זמן קצר יחסית.
חשוב לציין, אין בדיקה העומדת בפני עצמה. המפתח טמון בשילוב בין האינדיקטורים השונים.

> מספר תוצאות החיפוש.
בדיקה קלה ומהירה. כמות דפים גבוהה מרמזת על תחרותיות גבוהה.
הביטוי "קידום אתרים" מניב 8.7 מילון תוצאות. "נעצים" מגרד את המאה אלף (מלמטה).
> רמת האופטימיזציה של המתחרים.
האם הביטוי מופיע ב- Title ואם כן היכן? (בדיקה מהירה שניתן לבצע בעמוד התוצאות)
האם בעמוד יש Description H1, H2 וכן הלאה? (דורש ניתוח קצר בכל עמוד).
> מידת הרלוונטיות של התוצאות לחיפוש.
חפש "נעצים" ותקבל בעמוד הראשון "אנחנו נעצים את סמכויות המנהל".
> קישורים נכנסים
דגש על ניתוח פרופיל הקישורים ואיכותם ולא על הכמות.
דווקא אתרים עם אלפי קישורים ספאמיים, בראייה קדימה, מלמדים על תחרותיות נמוכה.
> תוצאות ממומנות
קיומן עשוי ללמד על תחרותיות גבוהה.
תחסוך לעצמך את המאמץ. לא תמצא כאלו בביטוי "נעצים".
> דומיינים VS עמודים פנימיים
חפש "קידום אתרים" ותקבל רק עמודי בית. חפש "נעצים" ותקבל רק עמודים פנימיים. ככלל, התחרות קשה יותר מול דומיינים.
> תוכן
אחרון ברשימה אך הראשון במעלה.
מה רמת / איכות התוכן של המתחרים בעמוד הראשון?
האם אתה מסוגל לעלות עליהם ברמתם? האם יש לך מה להציע לגולש?

יצא ארוך. מקווה שגם מועיל.
ברכה והצלחה
יניב
על ידי 530 צפיות
תודה יניב.
תשובה מועילה - נתת לי נקודות מעניינות למחשבה.

אני בטוח שיש איזשהו כלי בדיקה אוטומטי הבודק את מרבית האספקטים שציינת (מלבד איכות התוכן כמובן) החוסך את זמן העבודה היקר הכרוך בבדיקה של כל מילה ומילה...
קולות
–1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
שאלתה שאלה וענית עליה לבד....
איכות תוכן המתחרים, איכות הקישורים לאתרים שלהם, וותק אתרי המתחרים אין הרבה מדדים אחרים.
אין הרבה שינוי במדדים הללו והם לא השתנו מתחילת ה SEO
על ידי 530 צפיות
עדיין לא קיבלתי תשובה האם יש דרך/כלי שיכול למדוד ולהעריך עבורי את הסיכויים שלי להתברג גבוהה בתוצאות עבור אותה מילה לפני שאני מתחיל בכלל לקדם אותה.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא נתקלתי בכלי כזה ואני גם בספק אם כלי כזה היה אמין מספיק בשביל שתוכל לסמוך עליו.
רוב ההערכות לגבי חוזק מילת המפתח נובעות ממחקר בסיסי במתחרים.
אני לא חושב שיש כלי באינטרנט שיכול לבצע מחקר מהסוג בלי לזייף תוצאות.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לידיעתך - לפני כ-6-7 שנים פיתחנו כלי למדידת רמת התחרותיות שאיננו מבוסס על הערכת האינדיקטורים שתיארת אלא על מדידה ישירה של רמת התחרותיות היחסית של ביטויי חיפוש ביחס לתקציב קידום נתון. אני מלמד את עקרון הפעולה של הכלי ואת אופן הכיול שלו בסמינר לקידום אתרים בזירות תחרותיות שאנחנו מקיימים מזה כשנתיים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כל התשובות שקיבלת שגויות לחלוטין משום שהן מתייחסות לאינדיקטורים על תכונות דפי המתחרים ולא לפער ציוני הרלוונטיות שבין הדף שלך לדפי המתחרים, ביחס לתקציב הקידום הנתון.
 
אם היעד שלך הוא להגיע למקום 10 בגוגל לביטוי חיפוש נתון תוך 6 חודשים, ועומד לרשותך תקציב של 30 שעות עבודה לחודש, הנתונים הרלוונטיים היחידים עבורך הם פער ציוני הרלוונטיות שאתה צריך לסגור תוך 6 חודשים בין ציונך היום לציונו של מי שיהיה במקום 10 בעוד 6 חודשים, וקצב שיפור הציון ש-30 שעות עבודה לחודש מאפשרות לך.

אם הקצב לא מספיק, אז התקציב לא מספיק, וזה מה שאתה צריך ורוצה לדעת.
על ידי 530 צפיות
תודה על התשובה, בכנות אין לי מושג על מה אתה מדבר...
איך אני מודד את הרלוונטיות שלי מול המתחרים עפ"י שיטתך?
איך אני יודע כמה זמן עבודה ובאילו פעולות עלי לנקוט עפ"י שיטתך?
היכן אני יכול לקבל קצת יותר מידע על התפיסה שאתה מציג?
תודה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אם המונחים המקצועיים שבהם השתמשתי לא מוכרים לך משהו לקוי בהכשרה הבסיסית שלך, ובזה אתה לא שונה ממרבית מקדמי האתרים. ההכשרה הלקויה של מי שענו לך לפניי מונעת מהם לתת לך תשובה חד-משמעית במונחים הכמותיים ששאלת: לכמה שעות עבודה אני זקוק כדי להשיג את ההישג המבוקש?

אנחנו משרד הקידום הותיק בישראל. לפני כמה שנים פיתחנו כלי למדידת רמת התחרותיות שמאפשר מתן תשובה מדוייקת לשאלות כמו שלך, במונחים של העם כמות שעות עבודה נתונה מספיקה או לא מספיקה לביצוע הנטלה. אשמח לתת לך שיעור פרטי. תתקשר ל-02-5664676.
על ידי 530 צפיות
כל המונחים המקצועיים שציינת מוכרים גם מוכרים...
אתה פשוט מתאר באופן כללי מדי תפיסה/כלי שפיתחת בלי לפרט למה אתה בדיוק מתכוון...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הכלי שפיתחנו מעניק לנו יתרון תחרותי רב, משום שהוא מאפשר לנו להתחייב לתוצאות. אני מלמד את עקרונות הפעולה ואת אופן הכיול שלו למקדמי אתרים נבחרים, שיש סיכוי לשיתוף פעולה עתידי איתם, בסמינר לקידום בזירות תחרותיות, ולפעמים גם באופן פרטי, אבל לא מפרסם אותו בפומבי. בתגובה הקודמת רשמתי את מס' הטלפון שלי.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

...